wij heeft er ervaring met camper vakantie en kleine kinderen wij hebben sinds kort een camper en en dochtertje van 1 jaar.
Als je een voortent hebt bij de camper dan is het goed te doen, maar zonder nee, ik vond het niet prettig. Of je moet zeker zijn van goed weer. Mijn ouders hebben een camper en wij hebben hem al 2x meegehad met kind. Als het regent dan is het heeel erg krap in de camper met een heel gezin.. Je kunt dan je kont niet keren en je kleine heeft er dan ook weinig aan.. Dat is mijn mening. Wij gaan nu ook in een chalet op een park, puur vanwege de ruimte.
net terug van 3 weken zweden met camper, zonder voortent, wel een luifel. prima te doen, en lars vond t geweldig !
hoi fioontje hoe deden jullie het met rijden en rusten ? van camperplaats naar camperplaats of campings ?
meestal gingen we rond 11.30 rijden, lars viel vaak rond 12 uur in slaap, ong 2 uurtjes. dan stopten we, iig voor een broodje en soms om wat te bekijken, anders reden we nog een stukje. meestal zochten we dan tussen 4 en 5 een camping. wij gaan altijd op de bonnefooi, in zweden kun je dat meestal wel gokken :-D.
Ik ben helemaal jaloers! Wij hadden ook in ons hoofd om volgend jaar met onze meiden met een camper op vakantie te gaan. Maar jeetje, wat duur zeg! Nog maar even kijken hoe het loopt.
wij hebben er zelf een, dat scheelt :-D maar wij kwamen mensen tegen die er een partikulier gehuurd hadden via marktplaats. misschien de moeite waard eens te onderzoeken