Thijmen vond het erg leuk! Er zijn ook verschillende speeltuinen en je kunt dingen zelf doen. Kinderen vermaken zich wel
wij zitten ook al een tijdje te twijfelen maar wij wachten nog even.. ik zie dat onze kindjes qua leeftijd niet zoveel schelen Ik denk dat hij er meer aan heeft als je later gaat.. Eigenlijk zijn het alleen maar nagebouwde huisjes ed.. voor een kind (dat nog geen geschiedenis kennis heeft) niet het meest spannende.. alleen het gladiator gevecht (*is dat er nog?) zou dan leuk zijn..
Vroeger een paar keer geweest, maar wel in de leeftijd dat we dit bij geschiedenis op school hadden. Ik vond het wel leuk. Met dochter wil ik wachten tot ze 9 is. Ik heb me laten vertellen dat dat dichtbij gelegen vogelpark (Avifauna, klopt dat???) ook erg leuk is en veel te zien en te doen.
Archeon ken ik alleen van 'vroeger' Lijkt me niks om nu met dochter heen te gaan, ze heeft nog geen intresse in de geschiedenis Avifauna vind ik eerlijk gezegd beetje ouwe meuk geworden. Zag wel dat avifauna bij ticketveiling stond, zou zelf niet de volledige toegangsprijs er voor over hebben.