Wij zijn vorig jaar geweest,was leuk maar niet geweldig.We moesten er 2.5 uur voor rijden en ook weer 2.5 uur terug,wij vonden het dat niet waard.
Dank je wel voor je reactie Gijsje! We zullen er overnachten op een camping in de buurt, maar zit net een beetje op de website te kijken en 'schrok' eigenlijk wel van het weinige op de website voor (kleinere) kinderen. Je wordt zowat dood gegooid met reclames op nickelodeon van dit park, had er wel zo op het eerste oog iets meer van verwacht. Ben benieuwd, en hoop hier toch wat positieve ervaringen te mogen lezen.
Zit nu wat verder te kijken, schijnbaar waren de zoekresultaten niet helemaal geladen. Zie toch wel meer tevoorschijn komen.
Zijn er een maandje geleden geweest. Ze hebben een heel kindergedeelte met al die figuren van nickelodeon. Hier vonden de kids het leuk, alleen zou er zelf niet langer als een uur voor rijden.
Ik vond het nogal tegenvallen, zeker geen urenlange autorit waard. Je kids zullen zich vast vermaken, maar ik vond het een beetje vergane glorie.
Wij zijn er pas geweest. Mijn zoon van 5 vond het helemaal geweldig! Ik vond het voor hem echt een leuk park. Ze hebben een heel nickelodeon gedeelte en daar kon hij ook in een aantal attracties zonder ons, dus dat vond hij helemaal super natuurlijk haha.
Voor de kindjes hebben ze echt veel. In de Efteling bijvoorbeeld zijn er maar weinig attracties waar ze in mogen. Hier is dat echt wel anders. Ik vind het park juist een park om heen te gaan als je kinderen hebt, heb je die niet, dan ben je echt zo uitgekeken.
Mijn zoon kon met 1 jaar in zowat alle attracties al mee in de efteling. Moviepark zijn we pas ook geweest met 'm en hij is 4,5 en heeft zich ook heel erg vermaakt. Vond het echt heel leuk. Alleen in veel kleine kinderattracties moest een ouder mee, omdat hij net te klein was om er alleen in te gaan. Het rare vind ik dan dat je ook als ouder een gordel om moest
wij waren er toen onze meid 2 was en die heeft zich toen prima vermaakt. ik vnd het zelf erg tegenvallen. en zou er zeker niet de volle prijs voor betalen. dat is het echt niet waard. als je gek bent van de charactes is het wel leuk hoor. zo zijn wij nog met schrek op de foto geweest. zelf mocht ik toen ook nergens in want was zwanger ook erg stom
Dank je wel dames! We vertrekken morgen, ben benieuwd. Lopen die figuren allemaal rond gedurende de dag? Mijn kinderen hebben de reclame gezien en de ninja turtles zijn nummer 1 die ze willen zien haha.