Hallo, Wie heeft tips/ideeën hoe je een 17 maanden oud kind bezig/zoet kunt houden in de auto als er een lange vakantierit wordt gemaakt? Dik 10 uur... Dit doen we nu altijd al als we een lange rit (3 uur) moeten maken: - muziekcd met kinderliedjes - leesboekjes - speelgoedtelefoontje - speelgoednijntje O ja, en 'k heb vandaag zo'n ding gekocht die aan de autostoel kan hangen, waar je dan speelgoed-dingetjes in kunt doen. Ons zoontje kan er zelf niet bij om het dan te pakken, maar dan hoef ik iig. niet dat speelgoed in een tas bij mij voor in de auto te hebben. Dat leek me wel handig. Misschien heeft iemand nog een leuk idee waar ik zelf nog niet op gekomen ben? Groetjes, Hanna
zelf een stuk achterin langs je kindje gaan zitten en samen naar buiten kijken en vertellen wat je ziet of samen wat spelen of boekje lezen. Misschien een draagbare dvd speler met een leuke dvd. Lievelings knuffel meenemen in de auto.
Wij gaan over een maand richting zuid Frankrijk = 12 uur. WIj doen de rit in 2-en en hebben speciaal hiervoor een draagbare dvd speler gekocht. Pas geleden uitgeprobeerd tijdens 2 uur durende autorit en het beviel prima. Misschien is dat een idee?
hahaha ik heb uren moeten luisteren naar.. vlug vlug kom maar gauw zet je stoel voor de tv.. voor het zaaaaandkasteel het zandkasteel aan zee.. ] maar het werkte wel wanneer hij even genoeg had van het rijden.
Ja, hebben we ook al aan gedacht. Maar we kunnen pas eind 's middags in het huisje, en als we 's nachts gaan rijden zijn we er in de ochtend al... Dus dat is dan niet erg handig.