Onze uk begon te huilen/ schreeuwen toen hij ongeveer 3 weken was. Het leek of hij honger had maar dronk niet alles op. Uiteindelijk bleek het verborgen reflux door te zuigen op speen en te drinken verminderde de pijn even. Oversteekt hij veel, tong uitstekend,ontroostbaar huilen, alle kanten op wurmen,niet verschoond willen worden dus niet plat en anders korte slaapjes.?dan zou het reflux kunnen zijn.met medicatie .eerst ranitidine maar dat werkte onvoldoende daarna omeprazol.we kregen langzaam een ander kind.
zal eens vragen na een (verborgen) reflux. hij krijgt trouwens overdag 150 en 's avonds voor 't slapen gaan 1 x 180 en dat is na de huilbui wanneer hij niet voldoende heeft aan de 150 dus het is eigenlijk 150 + (30). dit omdat hij niet meer tevreden was met 120 en dan om de 2 u kwam. 120 is echt te veel voor om de 2 u.
Heel erg herkenbaar! Bij mijn zoontje heeft dit denk ik ongeveer 2 maanden geduurd. Het maakte niet uit wat ik deed maar hij bleef maar huilen.. Ben je al langs een osteopaat geweest? Dit heeft bij mij erg geholpen.