ons mannetje past inmiddels niet zo goed meer in zn badje ligt met zn benen over de rand en met zn armpjes bijna klem (ligt ook in zon steun want hij werdt te zwaar om m zo lang vast t ehouden) we hebben alleen een douche cabine geen bad dus iemand tips?
Misschien is bibabad een idee. Ik doe Sam in een langwerpig opblaas badje op de aanrecht. Onze badkamer is echt veel te klein helaas. Als ze straks kan lopen kan ze staan onder de douche. We doen haar nu ook al vaak onder de douche, ik zeep haar dan in en geef haar aan mijn vriend die al onder de douche staat. Ze vindt het heerlijk. succes
ik heb voor daan he bibabad. Echt een ideale oplossing. Hij vind het heerlijk erin. Het is wel even een aanschaf maar ze kunnen er nog jaren lang plezier van hebben.
Kan hij al zitten? neem hem op je arm mee onder de douche en daarna nog ff zitten op de antislip mat en lekker inzeepen en afspoelen maar...wel handig als je met z'n 2en bent dan kan de ander als je klaar bent je ventje weer aanpakken en afdrogen. zo doen wij het...al hebben wij ook een bad hoor maar 1x per week is het douchen
Ik lees wel vaker dat de kleintjes niet meer in het badje passen, maar met 6 maanden kan je je kindje toch ondersteunend laten zitten? Ik liet Yildiz zitten en met een hand ondersteunde ik haar goed. Yildiz zit nu nog in dat badje
Hier ondersteun ik Justin idd ook in t badje. Soms gaat ie liggen en trapt heel hard met zn beentjes op t badje (vreemd dat hij dan geen pijn toont) en in t water.. en dan zet ik m weer overeind. Straks kan hij in dit badje zelfstandig zitten.
ook hier past hij niet meer in het badje en wij gaan om de dag lekker onder de douche met onze mannetje in het begin deden we het alleen als we allebei thuis waren dat pakte ik wesley aan en kon hem al vast afdrogen zodat de ander zich ook kon om kleden. succes!
Ik het zo'n badzitje (met zuignappen) gekocht, deze kun je ook in de douchebak zetten , heerlijk ding. Of een badring kun je ook al doen. Die heb ik nu ook al binnen, maar ik gebruik nu nog het zitje.
Fenneke gaat om de dag lekker met papa onder de douche! Als ze klaar is sta ik met een handdoek te wachten om haar af te drogen en kan papa zich verder douchen.
dank julie wel idd zon biba bad had ik aan zitten denken,lijkt me wel wat. hij zit wel maar nog niet stabiel los
Sam gaat gewoon zittend in het badje toen hij dat kon. Verder gaat hij nog steeds in de tummy. Dat past voorlopig ook nog wel ff....
je bent er toch bij en als hij voorover valt went hij daar ook gelijk aan.... Teun vind dat prachtig voorover in het water vallen..hij probeerd het ook in zijn badring maar ja dat lukt niet.....