's nachts speentje of voeding geven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Allistair, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef m'n 8 maanden oude dochter nog steeds altijd een voeding als ze wakker wordt (wat meer uitzondering dan regel is). En ze drinkt altijd als bij een volledige voeding en gaat dan weer lekker verder slapen.

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Bij 8 maanden extra voeding 's nachts is echt niet zo raar of dom hoor..iedereen weet dat ze tussen de 8 en 12 maanden enorme groeispurten doormaken en wat extra's kunnen gebruiken wat je er overdag niet in hebt kunnen proppen. Waar denk je anders dat ze de energie vandaan halen om zichzelf overal aan op te kunnen trekken straks.

Als je kindje met 2 jaar 's nachts nog wil drinken uit een fles, ja dan kan je er een vraagteken bij zetten, maar anders is het heus niet meteen gewenning.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik hoor wel of het een honger huiltje is en dan accepteert ze de speen niet! dan maak ik de fles en anders de speen
    in de kraam week wakker gemaakt (ivm lage bloedsuikerspiegel ) éénmaal over geboorte gewicht lekker laten liggen. ze krijgt nu om half 10 10 uur laatste fles en half 7 /7 uur de eerste.

bij de jongens was dit precies hetzelfde

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Het verschilt ook gewoon per kind. Onze dochter is nu 5 en hebben we sinds ze 10 weken was niet meer gehoord s'nachts..

EDe standaard regel is eigenlijk: komen ze altijd op hetzelfde tijdstip dan is het een gewoonte geworden/gewenning, anders kan je er van uit gaan dat het wat anders is....honger, pijn van tandjes, afgekoeld door natte luier.. o.i.d...

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Jaymee krijgt dan zijn speentje, en eigenlijk puur omdat hij geen fles wil, dus ja waarom dan een fles erin doen. In het begin toen hij wakker werd elke keer fles gemaakt, maar meneer nam hooguit 1 slok, dus ja.. Toen een keer ff een speen gegeven toen ik zijn fles ging maken en toen viel hij direct weer in slaap en stond ik met een fles hihi.. Maar als hij echt honger zou hebben krijgt hij gewoon een fles hoor!

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Mn meisje krijgt als ze snachts wakker wordt standaard de borst, ik ga echt niet wachten of ze gaat huilen, lekker makkelijk en heerlijk samen in het grote bed in slaap vallen..

Deel Deze Pagina