Onze dochter is heel schommelgevoelig en ligt het liefste op je arm. In de box, wandelwagen of bedje valt ze echt niet in slaap. Nu hebben wij net via marktplaats een schommelstoel gehaald. Niet zo'n wippertje maar een soort maxi cosi idee aan een stellage die op batterijen zelf schommelt. Vanaf welke leeftijd mag ze hierin/hoe oud was jullie kleintje toen ze voor het eerst in de schommelstoel gingen?
Volgens mij als je hem ook in lig stand kan zetten gelijk al of anders niet te lang omdat dat niet goed zou zijn voor rug en nek. Heb er zelf ook net eentje gekocht en bij de omschrijving van de meeste schommelstoeltjes staat dat ze er vanaf de geboorte in mogen.
Die van ons kan in ligstand en gebruikten we met een paar weekjes oud al wel even tijdens het eten bijvoorbeeld. Nu is mn zoon bijna 6 maanden en kan zich aan de gordeltjes optrekken om te gaan zitten en kunnen we hem niet meer lang gebruiken. Je kan haar er dus al wel in leggen hoor!
hier vanaf 2 weken ongeveer. op de laagste stand sliep ze hier heerlijk in. was af en toe wel even makkelijk
Net gemerkt dat ons stoeltje niet helemaal plat kan. Hoofdje van ons meisje valt nog helemaal tegen de zijkant van het stoeltje aan. We moeten even kijken of we er de verkleiner van de maxi cosi in kunnen maken of zo. Want dit ziet er niet helemaal "lekker" uit zo met het hoofdje weggezakt. Lijkt mij ook niet goed voor haar. Schommelen vond ze wel lekker!
Wij hebben eentje in een beetje holle vorm waar ze dus inlogt en niet plat en daar zit ze nu al lekker in te schommelen! Heerlijk want ze moet best een poos rechtop na een voeding, en ik krijg best last van mijn rug als ik haar lang rechtop houd ...
Ik zou als ik je was het merk en type wat jullie hebben eens opzoeken op google, denk dat je dan wel de uitleg erbij kan vinden en daarin staat vanaf wanneer ze er in kan. Misschien helpt die verkleiner inderdaad ook wel.