"s nachts steeds wakker...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Minyaweth, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, dat heb ik ook een paar keer gehad; dan sliep mijn zoontje een paar nachten achter elkaar door (9 a 10 uur aan 1 stuk) en dan weer niet.

Ik hoop dat als hij straks beter gaat praten aan ons duidelijk kan maken wat er is. Kan jouw oudste zoon je vertellen waardoor hij wakker is geworden?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    bol.com | Slaap kindje slaap, Eduard Estivill | Nederlandse boeken

Hier werkte dit boekje prima. Beetje mijn eigen draai er nog aan gegeven, maar hij sliep gelijk veel beter, had meer energie en was vrolijker. Ook overdag sliep hij gewoon 2 x lang i.p.v. tig hazenslaapjes. Na een maand sliep hij helemaal door en 2 maanden later sliep hij ook uit en tot nu toe is het een goede slaper gebleven. En hij heeft sindsdien ook weer een veel vrolijkere vader en moeder :).

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Hier ook een nachtbrakertje hoor! Alleen heeft onze kleine man geen fles nodig; als hij bij ons slaapt moet ik hem soms om 9 uur wakker maken voor een fles. In november sliep hij wel door, maar toen is hij ziek geworden en nu kan hij het niet meer. We hebben in 2011 nu 3 keer doorgeslapen tot na 5 uur, andere nachten zijn we er zeker een aantal keer uit voor een aai, speentje, troosten, etc. Soms lig ik na 5 min weer, soms pas na een half uur.
    Ik troost me ook maar met het idee dat het vast een keer over gaat. Maar vermoeiend is het zeker. Misschien moet ik toch eens die boeken gaan lezen, of die babyslaapgids.

Deel Deze Pagina