Hoe herkenbaar. Zoon is nu 4,5 maand en na maanden goed slapen zijn er weer nachtvoedingen. Mama werkt weer en zoonlief weigert de fles.. Tja, dan weet je het wel. Op zich geen probleem alleen de afgelopen 3 dagen was het wel meerdere keren raak per nacht. Maandag was J ziek dus ook wel logisch; de hele nacht leek wel 1 voeding. Heb toen 1,5 uur geslapen. Dinsdag 3 uur geslapen en vannacht 4 uur; wel in interval. Ik weet dat nachtvoedingen nodig zijn, maar zo vaak in de weer (hij is ook onrustig) vind ik wel heel zwaar. Zeker als je erbij werkt. 1 of 2 voedingen ofzo vind ik geen probleem. Stoppen met bv wil ik ook echt niet hoor! Geen optie ook in mijn geval. Alleen een paar uur slapen zou wel fijn zijn. Een voordeel; het is wel goed voor mijn productie. Misschien is dat ook wel de reden dat zoonlief zo vaak komt...
Ik val in principe ook weer gewoon in slaap hoor. Want hij ligt ook grotendeels bij mij in bed. Maar... hij wordt iedere keer om 23u wakker. En dat vind ik zo rot. Want dan lig ik net een half uur in bed en dan slaap ik net wel / net niet en dan voel ik me zoooooo rot. Eigenlijk werkt het het beste om m te voeden als ik naar bed toe ga. Maar hij is 'potverdikkie' 1 jaar oud, dat is helemaal niet meer nodig en ik weiger het een beetje uit principe. Tenzij ie natuurlijk wakker wordt omdat ik naar boven ga, dan is t geen probleem. Maar wil m eigenlijk niet meer wakker maken.
Kijk maar eens in je banner Sterkte met de nachtvoedingen dames! Heeft hier ook zo'n 1j3mnd geduurd en we hebben het wel moeten "afwennen". Pas nadat de neusamandel eruit was en nog wat dingetjes sliep ze door met ruim 1,5jr.
Er staat in de handtekening 'positief getest op kerstdag'...dat komt op mij toch wel zwanger over hoor!
Of jij leest niet goed. Ze heeft niet dit jaar maar in 2011 zwanger getest na 9 rondes en als laatste staat bevallen van een zoon. Dus. Na negen rondes. Zwanger getest met de kerst 2011 dat staat er niet maar dat begrijp ik er uit. En dan bevallen van een zoon die nu 4/5 maanden oud is.
Ik denk dat het ook zo is, maar zonder jaartal erbij kan je ook makkelijk denken dat Tara opnieuw zwanger is...
Ik denk op zich ook dat de kleine man het niet meer nodig heeft nu. Maar ik ben op dit moment mentaal ook even niet in staat om de 'strijd' aan te gaan. Dus ik laat t er maar bij...