Hallo allemaal, ben momenteel zo'n 21weken zwanger van de 3e. Nu ben ik van mijn vorige zwangerschappen eigelijk wel gewent dat ik erg veel moet overgeven en misselijk ben. Bij de 1e zangerschap eigelijk de hele zwangerschap, de 2e keer tot een maand of 5 a 6. En nu eigelijk helemaal niet! In elk geval dat was zo... Tot de 20 weken heb ik nergens last van gehad, maar daarna wel. Ik word nu dus steeds erg misselijk, terwijl ik eigelijk dacht dat als het voor de 7 weken niet geweest is, eigelijk ook niet meer komt... Heeft iemand dit ook (gehad)? Weet iemand hoe het komt? Is het een fase of blijft dit? Liefs
Ik heb het geluk gehad dat ik helemaal niet misselijk ben geweest gedurende de eerste 3 maanden. Rond de 20 weken was ik ook wel eens misselijk (en nu nog steeds), maar ik denk dat het komt omdat je kindje ineens zo's groeispurt maakt en misschien tegen je maag aan drukt? Ik merk dat ze ook regelmatig tegen (of richting) mijn maag schopt, en dan komt er wel een golfje naar boven...
Hoi, Ik ben eigenlijk nooit misselijk geweest, alleen vanaf 20 weken moest ik overgeven door het tandenpoetsen, haha! Kon de smaak niet meer verdragen
Het kan wel idd Ik ben ook nog niet echt misselijk geweest soms een heel klein beetje maar das dan ook zo weer over