Bij mijn eerste kindje kwam deze verschrikkelijke kwaal pas opzetten toen mijn buik dikker en dikker begon te worden, maar nu ben ik zes weken en 3 dagen zwanger en heb er NU al last van!!! Wie herkent dit, zo vroeg?? Buikie begint ook al te groeien, ben vandaag al betrapt door iemand. Die wees naar mijn buik en zei: hé, ben jij zwanger??? Wist dat het bij de tweede wat sneller ging allemaal, maar zó snel?? Kan dat wel? xx
Ja ik herken het wel heb er ook al een hele mooie tijd last van soms zelfs heel erg dat het bijna mijn mond in kwam. Nu ik verder ben is het soms nog erger
Hier idem dito! Eerste 12 weken enorme last van gehad, toen was het even weg en nu is het weer terug. Moet nu echt kleine porties eten en dan is het wel te doen. Misschien zijn het je darmen die opgezet zijn, waardoor je al een buikje krijgt. De baby is nu immers nog ver onder het schaambot en nog érg klein. Al hoor je het inderdaad vaak, dat de tweede zwangerschap sneller zichtbaar is.
Hier ook al heel snel hoor en het word alleen maar erger helaas wat bij mij goed helpt is een mok melk een half uur in de vriezer zetten en dan ijskoud opdrinken
Bij mijn vorige zwangerschap had iik het ook heel erg. Ik neem gewoon rennie. Dat schijnt te mogen, dus waarom niet. Maar oplossen met melk drinken of vanille vla eten is ook een optie. Bij mij was het zo erg, dat ik dan wel de hele dag vanille vla zou kunnen blijven eten. Nou dat deed ik toch maar even niet haha..
heey meiss voor de maagzuur ga naar de apotheek en haal een fles antagel goddelijk spul kost 5 euro maarja een doosje rennies ook en op een gegeven moment helpen de rennies niet meer en eet je ze weg als snoeppies ik kan echt antagel aanraden en een kussen onder je hoofdkant van je matras leggen wil ook helpen dat je buikje zo snel groeid had ik ook maar dat zijn echt je darmen die opgezet zijn die gaan namenlijk plaats maken voor de beeb straks liefs ancie
Vervelend he, dat maagzuur? Ik had er zo vroeg nog geen last van, maar de laatste weken is de gele vla niet aan te slepen! Zelfs op mijn werk heb ik een megapak staan, waarvan ik zo elk half uur 3 happen neem om te voorkomen dat het eruit komt.. Succes!
bij Belle had ik het ook heel erg kon gewoon niet meer slapen aan het eind bij deze had ik het ook een paar weken in het begin toen ging het weg maar rond de 30 weken kwam het weer terug maar niet zo erg als bij Belle gelukkig gelukkig hebben we rennies
Ik heb altijd al een beetje last van maagzuur gehad, maar nu dus nog meer! Bij mij begon het vrijwel direct... ik heb van de week dan ook Gaviscon gehaald bij de drogist.. Deze is mij aangeraden door de VK.. middeltjes als Rennies enzo kun je beter niet gebruiken.. je lichaam went eraan en het effect wordt steeds minder. Wat ook wel helpt is een mok melk voor het slapen gaan... en kleinere porties eten... Nou succes allemaal.. ik moet nog wel een hele lange tijd..... haha.
Oh ja, ik heb er ook zo'n last van. Niet altijd hoor, maar soms zit ik 's avonds op de bank en dan komt het ineens omhoog. Zo vervelend. Het is trouwens vooral als ik veel suiker heb gegeten, en laat ik daar nou de hele dag trek in hebben.... Wat voor tips hebben jullie? Gele vla eten als het op komt zetten of juist ervoor? Ik ben nogal een leek op dit gebied... Alvast bedankt!
HIer ook al vanaf voor dat ik wist dat ik zwanger was verschrikkelijk veel last van maagzuur Eigenlijk bleek achteraf dat ik er gelijk na de bevruchting last van had Met een week of 7/8 is het toen overgegaan Sinds een paar weken is het weer terug helaas Het begon minder, maar word met de dag erger Ik gebruik rennies tegen het maagzuur, maar je eet ze wel als snoepjes op dat moment, maar goed het werkt voorlopig en dat is alles wat telt, het is zo vervelend om er nl last van te hebben!
bedankt voor alle tips!!! rennies heb ik de vorige zwangerschap ook gebruikt maar idd letterlijk als snoepjes opgevreten! Melk lust ik niet dus ik ga de gele vla of de antagel/gaviscon maar even proberen! Dank jullie wel...