s nachts vaak wakker

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door joycje, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Onze peuter sliep door vanaf dat hij zo'n 10 dagen oud was tot hij zo'n 6 maanden oud was. En vanaf die tijd is hij eigenlijk iedere nacht wel 3 a 4 keer wakker.. Hij roept me dan.. Soms kom ik dan op zijn kamer en droomt hij. Maar meestal staat hij dan naast mijn bed omdat hij of bij ons in bed mag (wat niet mag) of dat hij wakker is en niet meer wil slapen. enz enz.

Ik word er doodmoe van.. We hebben een vast ritueel voor we naar bed gaan.. Maar wat is er aan de hand???

Ondertussen betekend het dat ik nooit niet een normale nacht kan doorslapen.

Ik ga op tijd naar bed. M. is om 1 uur wakker.Dan komt om 2 uur mijn man thuis. (word ik wakker) ik val weer in slaap dan komt hij om half 3 naar bed. en ik word weer wakker. dan komt 'm rond 4 uur en 5 uur nog eens. En om 6 uur is hij echt echt wakker! Oftewel..

Tips... pleaseeeeeeee

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier was het pas over toen ze 's nachts zindelijk was.

En toen was ik zo gewend aan steeds wakker zijn dat ik alsnog maanden lang wakker ben geweest snachts.
    En nog steeds.. Ik ben vaak rond 7 uur uit bed.. Dan ben ik er echt klaar mee voor de nacht :)
    (Dat laatste is wel fijn want dochterlief mag ook vanaf7 uur uit bed)

Deel Deze Pagina