'S nachts vaak wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sweetangel100, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Sarah heeft dit nu al bijna 3 maanden met ups en downs. Na alles geprobeerd te hebben doen we nu lekker wat ons gevoel zegt.

    En als je het accepteert is het ook makkelijker ermee omgaan merk ik. Maar leuk ist niet.
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Joepieee :whistle:

    Iman heeft geslapen van half 9 gisteravond tot 1 uur vannacht, toen even hysterische 10 minuten en toen geslapen tot 6 uur vanmorgen (ze had geen laatste fles gehad), flesje in bed en ze slaapt weer... Helaas moet ik haar zo meteen wakker maken omdat ik zelf vandaag naar het ziekenhuis moet... Maar JOEPIE!
    Lekker om weer even wat uurtjes te slapen :)
     
  3. jekkia

    jekkia Fanatiek lid

    Wat fijn dat je heb kunnen slapen en dat Iman lekker doorsliep.

    Als ik jullie verhalen zo lees staat mij nog heel wat te wachten...
     
  4. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    En Sarah heeft ook heel goed geslapen, joepie!
     
  5. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    ik wou dat ik dat ook kon zeggen, maar mathijs heeft wel voor iman en sarah erbij gespookt. had het nu ook wel heel benauwd van zijn verstopte neus. vannacht maar een ui bij zn bedje leggen.
     
  6. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ach Matthijs toch! Ook nog eens verkouden erbij... wordt je niet vrolijk van. :(
     
  7. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    nee, maar was wel te verwachten. Hij is vorige week gestart op het kdv. doet natuurlijk gelijk volop mee met alle heersende bacteriën en virusjes. Alleen een beetje vervelend dat alles nu tegelijk komt.
     
  8. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Lin,

    Fijn dat Iman vannacht heeft doorgeslapen.

    Ik herken je verhaal heel goed, wij hebben de afgelopen 3 weken precies hetzelfde gehad met gijs nu is het sinds een weekje weer rustig, maar het is echt een periode waar je doorheen moet helaas.

    Wij zijn er nu ook achter dat Gijs ineens 2 kiesjes bij heeft dus of het nou daar aan heeft gelegen ik weet het niet, maar vermoeiend was het wel.

    ik hoop dat Iman er nu ook door heen is. Heel veel sterkte

    Groetjes,
    Tamara en Gijs
     
  9. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    Okk Anne heeft het zelfde maar dan zij het echt periodes zo n 3 dagen in de maand denk ik wij geven haar snachts gewoon een fles lekker bij ons in bed Wij zijn daarin misschien wel iets te makkelijk hoor.Maar ik kan zelf ook niet alleen zijn heb nooit alleen geslapen Vroeger altijd bij mijn zusje op de kamer en toen bij mijn man Ik kan haar gewoon niet laten huilen alleen in haar bedje al weet ik dat dit beeter zal zijn maar wij hebben hier vrde mee en als ze ouder is zal ze echt niet meer een fles hoeven (hoop ik :) )
    groetjes gerdien
     
  10. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Afgelopen nacht heeft hij heerlijk geslapen! Ik heb hem 's avonds in ons bed in slaap laten vallen en toen hij eenmaal in slaap was ben ik erbij gaan zitten om te zien wat er nou precies gebeurt. Natuurlijk werd hij met 20 min wakker doordat hij in een zwaai zich opdrukte, meteen neergelegd en armpje even vast gehouden en meneertje sliep lekker verder. Dit herhaalde zich een tijdje later nog eens en toen was hij diep in slaap. Toen wij naar bed gingen hebben we hem in zn eigen bedje gelegd en hij is alleen even om half vijf wakker geweest. Echt heerlijk. Dit doen we vanavond maar weer even zo. Ik vind het niet ideaal om een groot deel van de avond kwijt te zijn, maar een goede nachtrust kunnen we toch echt wel ff gebruiken!
     

Deel Deze Pagina