onze meid heeft het helemaal uitgevonden... ondersteboven op der buik, op der zij, op der buik met haar hoofd schuin omhoog echt dit lijkt me niet gemakkelijk en lekker warm liggen allemaal.. maar als ik haar goed ga leggen word ze wakker en begint het speel ritueel weer van voor af aan, met het gevolg dat het uiteindelijk weer etenstijd is hoe doen jullie dit nou?
Ik zou haar gewoon lekker laten liggen. Als ze het koud krijgt of ongemakkelijk ligt wordt ze vanzelf wel wakker of gaat anders liggen. Probeer het gewoon eens en kijk hoe het gaat.
Als je bang bent dat ze het koud krijgt kun je toch een los dekentje over haar heen leggen als ze slaapt? Ik heb bij Jelle de wiegedeken altijd over het voeteneind hangen en als wij dan 's avonds naar bed gaan en hij is onder de dekens uigewurmd leg ik die over hem heen. Slaapt hij lekker warm de hele nacht.. En wat betreft die houding.. Lekker laten liggen... Net wat Minyaweth zegt, ze gaat vanzelf anders liggen als ze niet lekker ligt.
Lekker laten liggen hoor. En als je bang bent dat ze het koud krijgt dan zou ik haar gewoon in een slaapzakje doen.
mijn zoontje zwerft ook door heel zijn bedje heen ik geef hem een slaapzak aan dan heeft ie het toch niet koud.
ze heeft een winter slaapzak zonder mouwen aan...zou dat genoeg zijn heb deze een week geleden aangedaan eerst had ze met mouwen...maar die word te klein
Als ze het koud krijgt word ze wel wakker... Dat is dan wel even vervelend voor haar en voor jullie, maar dan weet je het in elk geval zeker. Ik zou haar niet bij voorbaat al te warm gaan inpakken, want dat is ook weer niet goed.
hier ook geen mouwen, hij heeft een romper aan en een shirtje/pyama met mouw en nooit koud. ook geen deken
Die fase is bij ons weer voorbij, onze uk is nu 15 maanden en heeft een paar maanden zijn bed 'uitgetest' hoe wat en waar het het lekkerst lag! Erg grappig om hem telkens weer in de meest onhandige houdingen terug te vinden. Die van ons idd ook met slaapzak en als we hem in bed lagen deden we dit altijd zonder deken. Als hij eenmaal sliep legde we een dun dekentje over hem heen. Maar geen garantie. Soms lag hij sochtends toch weer op zijn kop over de deken heen!
Daan zrft ook heel zijn bed rond heb een 4 seizoenen slaapzak koud heeft ie het dan in ieder geval niet
Lekker laten liggen. Die van mij doet het ook. En jij vindt toch 's nachts ook zelf je plek in bed, als iemand je wakker zou maken zou je het ook niet leuk vinden of wel? Groetjes Sens
Lekker laten liggen, joh! Die van ons heeft de meest rare houdingen in bed en slapen is slapen bij mij, hoor Lekker een slaapzakje mouwloos en ik doe hem altijd een velourse pyama aan, dit houdt hem lekker warm (bij de Hema te verkrijgen o.a.) Groetjes, vonneg