ondersteboven in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    onze meid heeft het helemaal uitgevonden...
    ondersteboven op der buik, op der zij, op der buik met haar hoofd schuin omhoog :(

echt dit lijkt me niet gemakkelijk en lekker warm liggen allemaal..
    maar als ik haar goed ga leggen word ze wakker en begint het speel ritueel weer van voor af aan, met het gevolg dat het uiteindelijk weer etenstijd is :)

hoe doen jullie dit nou?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou haar gewoon lekker laten liggen. Als ze het koud krijgt of ongemakkelijk ligt wordt ze vanzelf wel wakker of gaat anders liggen.
    Probeer het gewoon eens en kijk hoe het gaat.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Als je bang bent dat ze het koud krijgt kun je toch een los dekentje over haar heen leggen als ze slaapt? Ik heb bij Jelle de wiegedeken altijd over het voeteneind hangen en als wij dan 's avonds naar bed gaan en hij is onder de dekens uigewurmd leg ik die over hem heen. Slaapt hij lekker warm de hele nacht.. :D

En wat betreft die houding.. Lekker laten liggen... Net wat Minyaweth zegt, ze gaat vanzelf anders liggen als ze niet lekker ligt.

4. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Lekker laten liggen hoor. En als je bang bent dat ze het koud krijgt dan zou ik haar gewoon in een slaapzakje doen.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Laten liggen, zorg dat ze een warme slaapzak (evt met lange mouwen) aan heeft.

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn zoontje zwerft ook door heel zijn bedje heen ik geef hem een slaapzak aan dan heeft ie het toch niet koud.

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ze heeft een winter slaapzak zonder mouwen aan...zou dat genoeg zijn

heb deze een week geleden aangedaan eerst had ze met mouwen...maar die word te klein

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Als ze het koud krijgt word ze wel wakker... Dat is dan wel even vervelend voor haar en voor jullie, maar dan weet je het in elk geval zeker. Ik zou haar niet bij voorbaat al te warm gaan inpakken, want dat is ook weer niet goed.

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hier ook geen mouwen, hij heeft een romper aan en een shirtje/pyama met mouw en nooit koud. ook geen deken

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Hier gewoon romper met korte mouwen en slaapzak met lange mouwen.

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Die fase is bij ons weer voorbij, onze uk is nu 15 maanden en heeft een paar maanden zijn bed 'uitgetest' hoe wat en waar het het lekkerst lag! Erg grappig om hem telkens weer in de meest onhandige houdingen terug te vinden. Die van ons idd ook met slaapzak en als we hem in bed lagen deden we dit altijd zonder deken. Als hij eenmaal sliep legde we een dun dekentje over hem heen. Maar geen garantie. Soms lag hij sochtends toch weer op zijn kop over de deken heen! ;)

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan zrft ook heel zijn bed rond heb een 4 seizoenen slaapzak koud heeft ie het dan in ieder geval niet

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lekker laten liggen. Die van mij doet het ook.
    En jij vindt toch 's nachts ook zelf je plek in bed, als iemand je wakker zou maken zou je het ook niet leuk vinden of wel?

Groetjes Sens

14. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Lekker laten liggen, joh! Die van ons heeft de meest rare houdingen in bed en slapen is slapen bij mij, hoor ;)
    Lekker een slaapzakje mouwloos en ik doe hem altijd een velourse pyama aan, dit houdt hem lekker warm (bij de Hema te verkrijgen o.a.)

Groetjes, vonneg

Deel Deze Pagina