HELP! me baby drinkt niet meer.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hope87, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Hi, sinds gister avond 18;00uur drinkt me baby 10maanden niet / naulijks meer.

hij neemt 3 gulzige slokken en stopt met drinken en huilt heel erg. Nu heb ik pap geprobeerd warme,lauwe en koude sap.

Totaal heeft hij nu 30cc gedronken. Om 22uu 30cc en nu net om 04uur.

wat moet ik doen!? Hij slaapt nu wel weer maar ik weet het niet meer kan het kwaad?
    ik ga zo ie zo naar de dokter morgen als het overdag niet gaat ik snap er niks van!!

wat moet ik nu? Voor nu doen?

2. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Mogelijk tandjes of oortjes, mijn dame had hier last van toen ze een oorontsteking had, ook problemen bij plat leggen ed?

Gewoon even naar de huisarts morgen als je het niet vertrouwd (of eerder bellen als hij suffig wordt).

3. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    Hij heeft antibioticakuur gehad afgelopen week (vw. Oorontsteking). Verdenk zelf spruw maar ik heb nu afspraak staan bij de huisarts voor zometeen. Heb maar gebeld..

4. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Groot gelijk hoor, slecht drinken is iets wat je altijd in de gaten moet houden.

5. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Ik zou ook zeggen: oortjes! Inmiddels ben je vast al wel bij de dokter geweest, hoe gaat het nu? Anders: paracetamol en kijken hoe het dan gaat met drinken?

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tandjes, oortjes, spruw. Even een zetpil geven sowieso: als dat helpt, weet je dat het pijn is en kun je dat bij de huisarts iig weer melden, als die even checkt wat het nou is.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Succes en beterschap!!

Deel Deze Pagina