Nu kwam de clip van jan smit weer voorbij en Daan die gaat dan snel aan tafel staan dansen dit doet hij al zo lang. Ik heb nu een cd van jan smit gekocht en als ik hem op zet dan is daantje helemaal blij en staat ie volop te dansen of gaat zittend met zijn armen iedere keer omhoog. Hebben jullie kids ook al een idol?
ja...slaap kindje slaap flauw sorry uhm nog niet echt eigenlijk, maar is nog wel iets jonger dan jouw kleine.
youame wordt boos als ze de hele dag geen muziek heeft gehoord als de muziek speler op de pc op pauze staat zet ze m zelf aan door op de toetsenbort te tikken
kind met smaak ik kreeg laatst te horen of ik wilde dat anne depri werd omdat ik depech mode draaide.. maarja ze slaapt er heerlijk op net als eh.. type o negative inderdaad (cd Stone Flowers)
Hier is K3 favoriet, maar eigelijk vindt Lotte alle muziek wel leuk, als ze maar wat hoort. Als ze echt enthousiast is gaat ze nu zelf de radio harder zetten!
wij luisteren altijd naar Woezel en Pip van Guusje Nederhorst dat vindt ze ook prachtig maar meer omdat ze het herkend. Shakira vindt ze ook leuk omdat mama lekker gek gaat dansen
tycho is helemaal gek op jumpstyle word er gek van, maar wel leuk hoor staat ie te hupsen en te hopsen en die denkt ook nog dat ie ze voetjes van de vloer krijgt
keira is ook gek op dansen, maar teletubbies blijft favoriet hoor! gaat ze er bij gillen en dan dansen, zo heel druk hoe aleen kindjes dat kunnen!
Alles wat swingt, skyradio met kerstliedjes is hier erg geliefd, maar jaren 80 vind Steven ook erg leuk, heb ik in de auto.
Hier een uk die fan is van Keltische harp muziek maar ook van goeie rock houdt als er maar elektische gitaren in gebruikt worden! DVD van Mike Oldfield - Tubelar Bells is een echte hit!
Jelina ook, Eric Cruts, Deja Vu, Erik Ghelen, Saskia, Ziesjoem en Fietsefreem. haha (Roy en Ik zijn beide rasechte maastrichtenaren, maar wonene in Heerlen)
Hahaha! Stoer hè! Ze gaat helemaal uit haar dak van Erwin! ps;zie dat jullie ook een gekke bull hebben
Spring wie unne knien, ich wil diech heij de loch in zien. Spring wie unne knien, al deisste ut op un wasmesjien. (mijn maastrichts typen is niet zo geweldig, maar je zal het wel snappen.) hihi Idd erwin hier ook een favoriet. Yep wij hebben ook een maffe bull! Geweldige honden zijn het.
Jelte vindt klassieke muziek heerlijk. Kan ook niet anders, toen hij nog in mijn buik zat, draaide ik het constant