Au, steekje of prikje...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnetje81, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje81

19 nov 2008
    38
    0
    0
    Hallo meiden,

ik ben bijna 31 weken zwanger en zit met de volgende vraag: ik heb soms het gevoel dat wanneer ik me even omdraai of beweeg dat er een klein naaldje aan de binnenkant van mijn buik prikt. Het gevoel is ook een beetje te vergelijken met een scheurtje van binnen. Het lijkt wel of mijn huid van binnen dan even steekt. Als ik over mijn buik heen wrijf over dat plekje dan is het ook even gevoelig. Is dit mijn huid die een beetje aan het uitrekken is en daarom soms een steekje geeft? Ik heb het niet altijd hoor. Soms een dag wel en dan weer niet. Het gevoel is ook weer snel weg.

Iemand die dit ook wel eens heeft en weet wat dit is? :(

Groetjes, zonnetje

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ben bijna 30 weken zwanger en ik herken het wel, ik denk dat het mijn banden zijn icm met de oprekkende spieren in mijn buik.

3. rebecca86

rebecca86 Actief lid

14 sep 2008
    129
    0
    0
    ik heb dat ook gehad.. een paar weken terug.. ik lag in bed en wou me draaien en kreeg ook ineens een soort steek van binnen in me buik.. deed best wel pijn moet ik zeggen en bleef ook gevoelig.. ik heb dat maar 3 keer gehad.. maar geen idee wat het nou eigenlijk was..

4. zonnetje81

19 nov 2008
    38
    0
    0
    Het gevoel is ook steeds bij mijn navel of zo'n 10 à 15 centimeter van mijn navel af. Ik voel het ook vaker als de baby daar met de billen of rug ligt. (Bij zo'n bobbel in je buik :) Misschien toch de huid?

5. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik herken dat ook! Alleen heb ik het echt alleen aan de bovenkant van m'n baarmoeder, dus ik dacht dat het met het groeien van de baarmoeder te maken had. Ik heb het meestal in bed, maar een tijdje ook wel eens overdag gehad. Het zijn felle steekjes, alsof er iets scheurt.

6. zonnetje81

19 nov 2008
    38
    0
    0
    Ja! Precies. Bij mij is het ook alleen naast of hoger dan de navel hoor.
    Ben benieuwd of nog meer meiden dit hebben en wat het zou kunnen zijn...

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb het ook als ik niet goed oplet met omdraaien. ( me spieren niet aanspan ) dan voel ik ook zo scheurend steekachtig gevoel. maar bij mij is het meer de onderste helft van de buik. ik denk dat het de banden of misschien spiertjes zijn die dan even een dreun krijgen of teveel opgerekt worden ofzo.

Deel Deze Pagina