's nachts wakker worden en niet meer willen verder slapen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sdeterink, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sdeterink

sdeterink Actief lid

4 apr 2008
    136
    0
    0
    Overijssel
    Ons zoontje van bijna 9 maanden, wordt sinds kort 's nachts huilend wakker en wil dan niet meer verder slapen. Hij heeft een speen waarmee hij in slaap valt. Voorheen gaven we die en dan sliep hij verder. Nu sabbelt hij heel even op de speen maar huilt daarna gewoon verder. Het huilen is ook niet zachtjes, nee hij schreeuwt moord en brand. We weten echt niet meer wat we hier mee aan moeten. Kent iemand dit. Heeft er iemand tips? Alvast bedankt.

Gr. Suus

2. Jette01

Jette01 Actief lid

8 jun 2009
    253
    0
    0
    hoi hoi,

wij hebben dit gehad toen onze dochter ongeveer 10 maanden was, ze was altijd een goede slaapster en vanaf 10 maanden was het drama, s'nachts regelmatig wakker en dan huilen dat ze er uit wilde.
    Moet er wel bij zeggen dat dit ontstaan is na een week ziek zijn.

Toen ze ziek was gaf ik haar telkens wat te drinken daar viel ze weer door in slaap, maar ja dat werd een gewenning en kwam ze ook steeds vaker, dus na verloop van tijd niet meer gegeven.

Ze wordt nu nog wel vaak een keer wakker s'nachts, maar als ik zeker weet dat er niks is en ze haar speen heeft, doe ik de deur dicht en moet ze slapen, vaak na 15 min. geeft ze het op en valt weer in slaap al voelt het 15 uur!!!!

ik ga soms zelfs even op de bank liggen zodat ik het niet hoef te horen!!

dus een echte tip kan ik niet geven, maar als je kindje niks mankeer is consequentie wel een must!!!

succes meis!!

jette

3. sdeterink

sdeterink Actief lid

4 apr 2008
    136
    0
    0
    Overijssel
    Hoi Jette.
    Ik hoop dat het vannacht beter gaat.
    Afgelopen nacht wel geprobeerd om hem te laten huilen maar dat is best moeilijk. Zijn we niet meer gewend, hij is zo tevreden over het algemeen. Mijn man kan het helemaal niet aanhoren. Dus die staat dan zo naast het bedje van onze kleine man.
    We gaan in ieder geval eens uitgebreid in bad. Misschien dat hij daar lekker soezerig van wordt.
    Gr. Suus

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik gaf Isabella weleens een beetje water.

Deel Deze Pagina