Dames hoop dat jullie kunnen helpen Ben kort geleden bevallen en onze dochter krijgt borstvoeding. Nu moet ik echt nieuwe kleren want dat van vorig jaar kan niet meer en die positiekleding is nu ook verleden tijd. Het liefst draag ik soepele jurkjes met legging maar dat is niet handig. Wat dragen jullie? ben niet op zoek naar die typische borstvoedingskleding dat vind ik niks. Wat is handig en bovenal betaalbaar??
ik draag dus geen bv kleding...ik draag vooral stretchtruitjes met grote/lage hals dan heh (h&m dingetjes) en dan gewoon naar beneden trekken, en een normale beha die je zelf lekker vindt zitten...dat gaat 10x sneller...dan zo'n bv beha met zo'n klipje etc....en heb ook bv truitje met zogenaamd handig en discreet ...maar dat is voor mij een gepriegel...en ben veel langer bezig dan gewoon hup naar beneden die handel...en in het openbaar dus hydro op de bovenkant van mn borst te bedekken... thuis draag ik vooral hempjes en vestje.. ik vind het dus heel irritant dignen aan te hebben dat je iets omhoog moet doen...en dan daaronder weer een hempje...nee te veel geklooi voor mij iK draag ook geen wijde dingen, altijd strakke truitjes...en laagjes vind ik zelf ook vervelend
Het wisselt. Soms een hempje met daarover een truitje. Truitje omhoog, hempje naar beneden en klaar. Of een hempje met vestje. Maar mijn lievelings voedingskledingstuk voor buiten de deur is een leuke blouse met een knoopje precies op de goede plek. Hempje eronder, knoopje los en bh los. Ook klaar @fafje: Hoe doe je dat dan met een normale bh? Trek je die gewoon naar beneden? Ik denk dat mijn bh eroverheen zou floepen. Maar ik heb dan ook niet echt grote borsten
ik duw mn beha gewoon onder mn borst...ook nog es een btj borstcompressie lol.. ik draag voorgevormde cups...zijn altijd heel soepel!
Haha, beetje borstcompressie heb ik ook wel nodig dus zal het eens proberen Voorgevormde cups heb ik ook nodig dus die draag ik ook
haha JA SORRY TS!! nou hier eigenlijk niet nodig heb nog steeds een cup groter dan voor zw...maar ik vind het gewoon mooier dan die slappe dingen haha
Ik draag ook geen BV-kleding maar let wel op dat ik àltijd een topje met spaghetti-bandjes in stretch-stof draag onder m'n gewone kleding. Ik wil namelijk vermijden om met een blote buik te zitten en als ik dan m'n andere kledij naar boven doe, zie je eigenlijk niets (tenzij zoontjelief telkens m'n borst loslaat...). En kleedjes, ja die droeg ik ook altijd maar dat is idd wat lastiger. Ik draag dus meestal een rok (draag niet graag broeken) en daar een leuk truitje ofzo over. Of een tuniek met een legging en dan zo'n topje eronder. Dat gaat ook wel, vind ik... Hangt er een beetje vanaf waar je zal moeten voeden.
Ik draag alles door elkaar heen. BV-bh's maar ook gewone (floep ook mijn borst er gewoon overheen). Ik heb bv-shirtjes en gewone. Draag wel bijna altijd 2 laagjes, kan je altijd discreet voeden. Wel denk ik er soms aan als ik echt weg ga, dan trek ik iets aan waarin ik makkelijk kan voeden. VInd ik vooral zelf gewoon handig. Je hoeft echt niet per se voedingsshirtjes te kopen hoor. Zeker van die overslag shirts zijn handig (met hempje eronder) of shirtjes met bijv. V-hals. BV-bh vind ik wel het prettigste maar draag ook rustig andere. Succes met uitproberen.
Ook hier twee laagjes: stretch-hemdje met spaghettibandjes en daarboven gewoon een shirt met lange mouwen of een trui. De bovenste laag gaat omhoog, de onderste laag naar beneden. Een dikke trui is trouwens niet handig, omdat het zo'n dikke prop onder je kin wordt als je hem omhoog doet. Thuis draag ik wel een trui, omdat ik die dan gewoon even helemaal uit doe. Als ik ergens naar toe ga, doe ik liever een wat dunnere trui of shirt aan, met eventueel een vest of jasje erover. Dan kun je nog discreter voeden.
ik draag wel voedingshemdjes van de H&M die zijn betaalbaar en goed te combineren met mijn eigen bovenkleding. Ik heb vanmezelf cup E en nu F en ik kan echt geen oude BH's meer aan, ik heb nu 3 voedingsbh's van de prettymum. Ik vind dat wel lastig want veel shirtjes van vroeger of strakke truitjes pas ik nu dus ook helemaal niet meer (komt ook door nog wat extra kilo's). Een constructie als hierboven genoemd wordt met een hemdje naar beneden en een trui naar boven lukt dus bij mij echt niet, ik heb geen hemdjes die elastisch genoeg zijn om die enorme borsten van mij erbovenuit te tillen Ik baal er wel een beetje van dat ik verder niet zoveel leuke dingen aan kan nu.
Van alle kleding waar 'voedings' voor staat, begrijp ik niets. Ik draag thuis gewoon een stretchhemdje en vaak geen bh, vind dat zooooo kindonvriendelijk voeden. Vrijheid blijheid hier!
Ik draag thuis ook geen bh. Lekker met de tiet'n bloot Doe nog wel zoogcompressen onder het hemdje, zit niet super maar wel fijner dan met bh.
Ik draag graag tunieken met leggings en ik ben juist heel blij met een aantal tuniekjes die ik bij een webwinkel in Amerika besteld heb. Ze hebben een soort dubbele laag, lijkt net of je bijvoorbeeld een vest of shirt draagt, en daaronder zitten openingen om makkelijk te kunnen voeden.
Ik moet nu nog met 1 vinger de tepel van de andere borst dichtdrukken Soms ben ik laks of denk ik dat het niet meer drupt..heb ik ineens een nat shirt. Mijn tsr is volgens mij prima
Hier ook, dus dan maar zoogkompressen. Van de week ging het spontaan een keertje mis dus ik hou ze nog maar even in.
Ik draag enkel BV-bh's. Ik vind het juist erg prettig. Zelfs toen ik M niet meer voedde droeg ik ze nog. Als ik zeker weet dat ik de deur niet uitga draag ik ook geen bh, maar bij rennen/fietsen ed vind ik dat gezwier niet prettig. Maar verder dus geen BVkleding. Ik heb wel wat hoor, twee shirts geloof ik, maar ik vind die flappen onelegant en irritant. Ik let bij het kopen van kleding wel al sinds begin 2008 op of ik ermee kan voeden. Dus geen jurkjes die hooggesloten zijn bijvoorbeeld. Laagje omhoog, laagje omlaag vind ik ook gedoe. Gewoon shirt omlaag en voeden maar. Vandaag nog gevoed in het huis van Sinterklaas en een Piet stond even vertederd te kijken: "drinkt ie wel?" vroeg Piet nog, "Ik zie m niet drinken". En dat voor een man van middelbare leeftijd