welke maat luiers?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by noura, Jan 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    van de week eens geprobeerd een maatje groter met luiers. die waren wel heel groot, dus heb ze maar niet omgedaan.
    gister was er een mooie aanbieding, en heb 3 pakken newborn gehaald, die passen hem goed. maar vanacht was die 3x doorgelekt.....
    waarschijnlijk is het verstandig ze te wisselen in een maatje groter? of niet?

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Controleer wel altijd of je de antilekrandjes goed naar buiten hebt. Daardoor kan hij ook gaan lekken.

3. lykel

lykel Actief lid

Oct 26, 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    inderdaad goed op die randjes letten bij björn ging het daarom ook wel eens mis.

4. bobbelientje

bobbelientje Actief lid

Nov 2, 2006
    320
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had dat ook met newborn van pampers. Sinds ik inderdaad een maatje groter gebruik (wel die van kruidvat dan) slaapt ze ook de hele nacht door. Ik zou het gewoon proberen..

5. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ben ook erg tevreden over de kruidvat luiers... Lucas is al niet een van de dikste, al is dat sinds een paar weken aardig aan het bijtrekken. Maar de kruidvatluiers zijn ideaal voor een smal kontje en sluiten goed aan. Sinds dien heb ik weinig lekkages. Behalve als hij eens een keer een enorme poepexplosie heeft en lekker met zijn kont aan het wiebelen is geweest in zijn slaap :-k

6. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    idd de kruidvat luiers zijn tot nu toe de beste.

ik had ook van alles geprobeerd met Terence, zelfs ook de pampers van newborn. lekte hij ook door.en je zag de poep :p er ook doorheen schijnen heel appart.

nu had ik de etos luiers geprobeerd ging ook niet die flappen in de zijkant zijn veelste groot voor hem.

dus maar weer overgegaan op die van de kruidvat die zijn echt veel beter.
    daar had ik ook de nwborn van nu gebruik ik de mini 2 .
    3 tot 6 kilo en die zijn echt beter.

gr loesmari

7. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    nou ik heb bij mijn andere kinderen altijd ook kruidvat gebruikt, maar dat is al weer zo lang geleden dat ik er helemaal uit was.
    nu heb ik gister de pampers geruild voor een maatje groter, nog wel newborn... schijnt dat je verschillende soorten hebt :(: maar alles was bijna uitverkocht, ik had de laatste pakken. en hier zaten er gelijk 2x zoveel in, en hoefde maar 5 euro bij te betalen (voor 3 pakken)

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Klopt! Je hebt newborn 1, 2 en 3. Mitchell begint nu pas een beetje in 1 te passen :(

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dat had Iman ook Daphne. Die heeft eerst prematuurluiers gedragen!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik vond de newborn luiers helemaal niet fijn voor Jaime. Steeds doorlekken. Bovendien bleef haar naveltje er nog best lang aan en moest die eigenlijk gewoon 'open' zijn dus heb toen een tijdje de luiers van de dirk van de broek gekocht. Daar zat ook een handig open stukje bij de navel :D . Daarna ben ik overgestapt op pampertjes nummer 2 en die zitten heeeeeel erg goed bij Jaime.

11. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Idd de billetjes in de luier stoppen, als ik de luier om heb, ga ik de randjes even na met m'n vinger, langs de billetjes.
    Ik heb gewoon altijd het aantal kilo's kwa maat gekocht, tot nu toe prima gegaan, heb wel voorkeur voor soort, Huggies vind ik niks, dat elastiek bij de buik, maakt de luier te smal.
    Heb altijd Pampers, prima luiers ;)

Share This Page