Erg bang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bianca, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

ik ben gisteren terug voor een controle echo moeten gaan voor de inmiddels 4de keer. We geraakten heel moeilijk zwanger en mijn vorige zwangerschap was enorm moeilijk daarmee de extra controles.

28 januari was mijn ELM, ik ben enorm onregelmatig dus veel ben ik daar niet mee. 1 maart heb ik getest maar was negatief... toch werd ik misselijker, sneller moe, dikkere buik, ... dus 8 maart opnieuw getest en toen was hij positief. Mijn HCG was dan amper 102, wat een hele prille zwangerschap voorstelt. Op de echo was er niets te zien dus echt nog te vroeg. Een week later moest ik terug gaan. 10 maart heb ik dan opnieuw mijn bloed laten nemen en dan was mijn HCG 254. Heel goed verdubbelt dus... wij super blij. De Echo op 16 maart was al geruststellender. Een vruchtzakje met een innieminnie vruchtje in. Nog geen hartactiviteit maar dat was nog te vroeg. Wel rust houden. 18 maart had ik wat bloedverlies dus meteen gyn gebeld. Terug op controle en terug was het vruchtzakje goed gegroeid en het vruchtje ook. Ik heb een lelijke verkoudheid dus daarvan dat bloedverlies. Speciale hoest siroop nemen en platte rust.
    Nu gisteren moest ik terug op controle voor dat bloedverlies. Maar op de echo vond hij het vruchtzakje en vruchtje niet... Mijn baarmoeder ligt nu blijkbaar gekanteld waardoor het moeilijk te zien is. Hij heeft dan wat verder gekeken en uiteindelijk zagen we het vruchtzakje dat gegroeid was en een vruchtje maar dat zag je niet duidelijk. Het was er wel maar ik vond het niet gegroeid. De gyn zelf zei er niet veel over. Juist dat mijn hoest zo snel mogelijk weg moest want dat dat een bedreiging is voor het kleintje. Nu moet ik weer rust houden. Ik weet nu nog steeds niet hoever ik ben...

Pffff, ben super ongerust...

2. MissT

MissT Niet meer actief

Oh jeetje meid wat naar die onzekerheid... Ik hoop zo voor je dat alles goed is.
    Maar doe ook wat ze zeggen hé? Neem alsjeblieft je rust, en ga als je moe bent, of je niet lekker voelt even liggen... slapen of gewoon liggen.
    Maak je niet al te veel zorgen meis, het zal vast goed komen.

Knuf!!

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Doe ik zeker hoor!! Lig nu ook in de zetel... sta enkel op om te eten, te drinken en naar de wc te gaan. Mijn zoontje is naar school en mijn mama let op hem als hij thuis komt tot ik beter ben...

Deel Deze Pagina