Hallo , ik hoop dat jullie mij kunnen helpen . Sinds ongeveer een weekje nu, wordt mijn zoontje (bijna 1 , over een week) regelmatig 's nachts wakker . Hij heeft een goed avondritme , gaat ook gewoon zonder protesteren naar bed en slaapt goed in, zo rond half 8/8 uur . Maar dan ergens tussen 12 en 2 wordt hij krijsend en gillend wakker . In het begin hielp het door hem even te troosten , soms kon hij gewoon in zijn bedje blijven liggen en een andere keer moest ik hem er even uithalen om te kalmeren/kroelen. Maar dan werd hij wel weer rustig en kalm , dan zette ik zijn muziekje weer aan , gaf kus en ging hij weer slapen . Maar vannacht was heel anders , ik kreeg hem echt bijna niet stil ... meneer was helemaal in paniek .... het heeft wel ruim een uur geduurd voordat hij weer rustig was en weer kon gaan slapen . Nou lees ik wel meer over 's nachts wakker zijn , maar ik vond vannacht best wel heftig , dus hoop eigenlijk dat iemand dit herkend ? En misschien tips heeft over hoe ik dit het beste kan aanpakken ? Hij is ook wel zijn slaapritme aan het omgooien , wordt nu 's ochtends om 6.00 wakker ipv half 8 (helaas😊Zou het een "sprongetje" zijn ? (voor zover dat kan ?) Hij kruipt wel nu sinds van de week , dus hij is wel erg bezig met ontwikkelen .... kan het daarvan komen ? Verder gelukkig overdag nergens last van , dan slaapt hij goed , nog 2 dutjes van gemiddeld 1.5/2 uur.
Dit is echt een sprongetje!! Hier net achter de rug, heeft een paar weken geduurd! Wij vonden deze erg heftig!
Hier een tijdje terug ook gehad. Ze werd 's nachts opeens huilend wakker, ging rechtstaan. De 1ste keren gingen we haar troosten, maar dat maakte het net erger. Dus we hebben haar eens laten doen, na enkele min. stopte ze met huilen en ging ze zitten, nog eens 5 min. later ging ze liggen en sliep ze verder.
Lijkt mij idd een sprongetje ofzo. Maar ik zou voor de zekerheid ook even zijn oortjes laten nakijken.