Het is de laatste dagen heerlijk weer, vandaag zou het tussen de 12 en 15 graden worden, niet echt winterweer dus. Maar wat moet ik dan doen met t wandelen? Ze ligt in de wandelwagen (wieg), dus onder een dekentje. Normaal gesproken heeft ze dan een vrij dik jasje aan (soort teddyjasje), maar is dat met dit weer niet veel te warm? Ik heb geen dun jasje, wel een soort joggingvestje, maar dat is best dun. Is dat warm genoeg of moet ze toch dr jas aan? Wie o wie heeft even advies voor mij, ik ga vanmiddag met d'r wandelen en wil voorkomen dat ze t veel te warm krijgt. (ze is ruim 2.5 maand) Bedankt!
Ik zou kiezen voor haar winterjas en een (dun) dekentje over haar beentjes. Kindjes liggen stil in de wagen en in de schaduw kan het nog best fris zijn, ze hebben het dan toch sneller koud dan je denkt. Mocht het erg warm zijn, dan kun je altijd nog de jas openritsen. Verder geen mutsje, maar wel meenemen, je weet nooit of de temperatuur tegenvalt..
Dat probleem had ik ook.. Maar ik heb er een wollig vestje overheen gedaan ipv het dikke winterjasje en wil een dekentje er overheen.. Want Chloé zweet altijd zo in dat dikke jasje en van een zweterig rugje kunnen ze het ook koud krijg .. Mijn kraamverzorgster zei dat je je kindje niet dikker moet aankleden dan jezelf..
Ik vrees alleen dat ik geen goed voorbeeld ben, want loop met dit weer zelf al zonder jas en liefst op blote voeten
Ik loop met dit weer nog gewoon in mijn winterjas, dus mijn kinderen ook. Juist dit weer is zo verradelijk, omdat het hartstikke koud kan worden als de zon even weg is..Dan maar jas los en weer vastmaken als het wat kouder wordt.. Maar een dik vest kan inderdaad ook, maar dan zou ik dus wel het dekentje tot de okseltjes optrekken. Vergeet niet dat jij in beweging bent achter de wagen en je kindje dus stil ligt..
Wij zijn gisteren ook gaan wandelen met dit prachtweertje! Ik heb Keld's winterjas aangedaan, die is niet té dik, maar wel warm genoeg. Hij lag in de voetenzak en volgens mij had hij het goed, geen koude handjes en geen koude wangetjes ofzo.. Het was zo'n 16° en mijn vriend loopt al rond in korte mouwen, maar ja, die heeft het altijd sneller warm..
Muts, dikke jas En dekbed? Gingen jullie wandelen op de noordpool? Ik ga zo ook lekker een stukje wandelen en Louise ligt lekker in de lodger. Geen gedoe met jasjes ed.
haha ja nou ik ben altijd zo bang dat ze t koud heeft buiten. maar ik zal dr vanmiddag wat minder warm kleden.
We zijn weer terug van t wandelen (moest naar CB). Ze had een soort joggingvestje aan en dan gewoon lakentje/dekentje. Voor de zekerheid had ik een extra dekentje mee, maar dat was echt niet nodig, het is heerlijk weer. Toen ik haar bij t CB uit de wagen haalde, was ze gewoon lekker warm, geen koude handjes ofzo. Bedankt voor t meedenken meiden, ik ben af en toe gewoon te onzeker denk ik