's nachts werken

Discussie in 'De lounge' gestart door , 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appeltje

appeltje Niet meer actief

Zeker veeleisend! Ik denk dat je dat op je buik kan schrijven gezien je leeftijd en werkachtergrond (MBO).

Ik heb wel een beetje zicht op wat iemand met een afgerond HBO- of WO-opleiding mét werkervaring verdient op jouw leeftijd (ik ben een jaartje ouder) en dan zit je nog niet eens in de buurt. Misschien met 32 uur, maar met 24 uur per week? Neuh!

2. Niet meer actief

dan moet ik hier blijven! want dat verdien ik nu....

(is wel hbo-functie nl)

3. appeltje

Tja, lastig... ik bedoelde trouwens dat je dit nooit gaat verdienen met thuiswerken, want dat is vaak geen hooggeschoold werk. Misschien dat je in nacht- of avondberoepen wel aan dat bedrag komt ivm onregelmatigheidstoeslag.

Wil je proberen de kinderopvang op deze manier te omzeilen?

4. Niet meer actief

nee, ik ben het hier een beetje zat...

en idd, daarom 's nachts omdat ik dan meer verdien en ik geen kinderopvang nodig heb...

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs

Maar hou je er wel rekening mee, dat je zelf overdag moet slapen dan?

Jammer dat je het bij de brandweer zat bent, klinkt op zich wel als een leuke uitdagende baan, doe je meldkamer?

6. Niet meer actief

ja!

Het werk is ook helemaal geweldig hoor, alleen ik heb steeds zooon gezeik met mn baas.
    Ik word er soms zo gek van!

Het zal er wel op uittdraaien dat ik blijf hoor.

trouwens, snachts werken ben ik nu ook gewend hoor...

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Waarom stap je niet over naar de meldkamer van de ambulance? Zit je toch qua opleidingsniveau goed en het past goed bij wat je nu doet. En, ze hebben daar behoorlijk personeelstekort.

8. Niet meer actief

ja, bij ons is het zo dat je een paar jaar ervaring moet hebben op de ambulance...

en ik heb toch eigenlijk wel een brandweerhart...

t is gewoon te moeilijk, eigenlijk wil ik niet weg, maar ik kan niet meer tegen dat gezeik...

9. appeltje

Maar het lijkt me wel zwaar icm kids. Ik ga er vanuit dat dit je eerste is? Toch wel even anders dan de situatie voorheen?

10. Niet meer actief

Ik doe dit werk al 3 jaar...

Maar idd net pas met baby...
    Ik heb niet zoveel slaap nodig. 3 uurtjes tussen mn nachten is zat. (dan moet ik er niet meer dan 3 achter elkaar hebben hoor)

Dus dat is goed te combineren met middagdutjes...
    En straks gaat ze natuurlijk naar school en dan is het helemaal een eitje!

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Heb je al eens een gesprek met je baas geprobeerd? Als je het zo naar je zin hebt is het toch zonde je zo weg te laten pesten als het ware ...
    Misschien tijd idd om even met je baas wat dingetjes uit de weg te gaan vegen?

12. appeltje

Goede tip van Booey... zonde als je salaris, werk en tijden verder zo ideaal zijn!

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja dat vind ik ook. Ik denk dat haar salaris en het werk op zich echt wel goed en leuk/uitdagend is en dat je dat niet evenaart met bijvoorbeeld thuiswerk o.i.d.
    Ik zou er gewoon eens een gesprekje aan wagen ....

14. Niet meer actief

ja, zo zit ik er ook in hoor...

Weet je er is hier zoveel gebeurd, ik kan daar eeen boek over schrijven.
    Ik ben hem zooooo zat.

Maar ik ga eerst eens een brief schrijven naar zijn meerdere, kijken of dat werkt. Met hem valt iig niet meer te praten.

Dat is een goede tip... Ik ben al aan het schrijven!

15. appeltje

Deel Deze Pagina