Onze dochter wordt 31 jan 5 jaar en gaat dus trakteren op school. Alleen ben ik inspiratieloos en weet even niet wat ik moet maken/knutselen voor de traktatie. Heb al wel op het internet gekeken en heel veel dingen wel gezien maar ben er nog niet uit. Ik zat te denken om iets te maken met prinsesjes en prinsjes. Of Hello Kitty. Hebben jullie leuke ideeen of hebben jullie er foto's van?
Een muffin of cupcake in een leuke prinsessen verpakking? Leuke datum trouwens, ik ben op dezelfde dag jarig. Als kind bedacht ik me dan dat de vlaggen uithingen voor mij
Haha, ik ben niet zo crea ;b Wij doen ieder jaar zelf kaas soepstengels en suiker/ kaneel stengels maken van bladerdeeg met 'het' cijfer. Makkelijk, lekker en goedkoop.
Alleen moet ik dan nog een leuke verpakking van maken en dat is het probleem. Maar een leuk idee! Ik zeg ook altijd tegen mijn dochter dat het voor haar is
Mijn dochter heeft bij het afscheid van de peuterspeelzaal getrakteerd op prinsesjes van eierkoeken (kroontje van papier met een prikkertje vast maken, oogjes maken van smarties en een mondje van bv. een stukje dropveter). Erg makkelijk om te maken en alle kinderen vonden het lekker.
Ik zit er aan te denken om (glitter) toverstafjes te maken. Misschien iets met dat dochter naar de kleuterschool getoverd wordt ofzo.. (ze is zelf nogal van t toveren) Moet nog even denken of en hoe ik dat leuk kan opschrijven. Hm, vriend vindt t stom. Qua eten doe ik ws geen snoep of koek. Er zitten veel peuters van 2 en dat vond ik zelf toen ook niet zo prettig.
Gelukkig hoeft je vriend niet te trakteren en zal je dochter het vast een leuk idee vinden! Ik vind het ook leuk. Hier mogen we ook geen snoep trakteren. Logisch natuurlijk.
Werk op een Kdv en zie vaak leuke dingen voorbij komen Een schepje met snoep. Met daarbij de tekst mag ik even opscheppen!ik ga naar de grote school. Of een knapzakje met de tekst ik reis verder... Een vlinder... Ik vlieg naar de grote school. Handjes van papier... Ik zwaai jullie gedag. Dit komt er nu even bij me binnen.
Genoeg leuke dingen dus. Ga zo ff op het internet rond snuffelen. Onze dochter zit al op de kleuterschool, ze gaat dus niet van de psz naar de kleuterschool.