's Nachts..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leonietje24, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Hoi!

Ik had even een vraagje: Ruben zijn kamertje is vrij koud en nu het vriest helemaal. Ik heb voor hem een winterslaapzak van de Prenatal gekocht met mouwen. Op dit moment ligt hij in een zomerslaapzak met pyama een deken en laken. Maar hoe moet ik die winterslaapzak nu gebruiken? Ik kan de mouwen ook afritsen (vind ik makkelijker) maar zal ik dan nog een dubbele deken gebruiken met laken en een pyama?

Groetjes Leonie

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hoi Leonietje,

Sinds afgelopen week hebben wij ook de winterslaapzak van de prenatal (was in de aanbieding :) ;) ), Fayley slaapt er in met pyama en de mouwtjes eraf geritst (zijn nog zo lang :( ), met een enkel dekentje. Mocht ik merken dat ze het koud krijgt dan ga ik de mouwtjes er weer aan ritsen (en flink omvouwen). Tot nu toe ligt ze er behaaglijk bij. Haar kamertemp is rond de 15 graden.

3. Niet meer actief

Daar zit ik ook mee. Moet ik Jasmijn nu een winterslaapzak aan doen? Nu slaap ze dus nog in een zomerslaapzak (allebei zijn zonder mouwen). Op haar kamer is het 's nachts zo'n 17/18 graden. Het voelt koud aan 'sochtends, maar ja ik kom zelf dan ook uit een lekker warm bed. Ze lijkt er zelf niet veel last van te hebben en ben bang dat ik haar te warm aankleed 's nachts.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hier ook de slaapzakjes van de prenatal :)
    Ze liggen in bed met een pyjama, de winterslaapzak met de mouwen eraf (zijn idd nog te lang, heb maatje 90 slaapzakken) en een enkele deken.
    Hier is het ook 15 graden op hun kamer, maar ze zijn op deze manier lekker warm.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.491
    36.450
    113
    Hier ook de winterslaapzak haha. Ik heb hem in een rompertje met broekje erin liggen, want ik gebruik de mouwtjes wel omdat anders de armgaten nog zo groot zijn. Ik sla de mouwtjes wel 2 keer om ja.
    Verder nog een lakentje met enkel dekentje erover heen. Hier ook zo'n 15 a 16 graden in de nacht.
    Als het straks echt koud wordt, doe ik denk ik het dekentje er dubbel overheen en eventueel een pyama erbij aan, maar ze moeten het ook niet te warm krijgen, dat is ook weer niet goed.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.491
    36.450
    113
    Hier ook de winterslaapzak haha. Ik heb hem in een rompertje met broekje erin liggen, want ik gebruik de mouwtjes wel omdat anders de armgaten nog zo groot zijn. Ik sla de mouwtjes wel 2 keer om ja.
    Verder nog een lakentje met enkel dekentje erover heen. Hier ook zo'n 15 a 16 graden in de nacht.
    Als het straks echt koud wordt, doe ik denk ik het dekentje er dubbel overheen en eventueel een pyama erbij aan, maar ze moeten het ook niet te warm krijgen, dat is ook weer niet goed.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    ehm ga denk ik vannacht maar de winterslaapzak gebruiken.

8. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Thnx ladies Zal het vanaaf eens proberen, zonder mouwen en met pyama en deken...hij voelt wel koud aan s ochtends namelijk!

Deel Deze Pagina