hallo, wij zijn op zoek naar een naam die bestaat uit dezelfde letters. Hopelijk zit DE naam ertussen, gezien onze dochter ook zo'n 'soort' naam heeft leek ons het leuk om dit door te voeren voor kindje 2. Om een voorbeeld te geven:Bibi en Emme. Helaas heb ik nog helemaal geen jongensnaam gevonden...... Wie heeft er voldoende inspiratie?
Suus Lili Lulu Didi Kiki Berber Nana Onno Otto En geen idee of dit ook is wat je zoekt, maar: Reinier
Kijk iedere dag al naar die hyperactieve stuitertubbies. Dochterlief is helemaal dol van ze, maar om m'n kindje nou naar ze te vernoemen, haha
Jongensnamen: Ebbe En niet helemaal hetzelfde, maar wie weet toch iets: Bob, Natan En anders misschien richting namen als Olle, Jelle, Jesse, Hidde, Wessel, Jurre ed?
Ben bang dat we onze zoekrichting voor een jongen moeten wijzigen, denk niet dat we de naam op deze manier gaan vinden, Vond het idee wel grappig..... Als jullie nog ideeën hebben dan zijn deze uiteraard welkom!
ik vind Fifi echt voor een hond! en dan zo'n klein kefbeest... (Sorry als iemand kind zo heet, maar dat vind ik) jongensnamen: seppe jeppe okke okko zijn niet helemaal dezelfde letters, maar zulke namen krijg je dan denk ik
Bedoel je dat de naam uit maximaal 2 verschillende letters mag bestaan..? Ik kom dan maar tot dit.. Ebe Iggi / Iggy Okko Onno Otto Sees Ada Anna Ava Aya Coco Didi Ebbe Elle Fief Gigi Ibbi / Ibby Immi / Immy Ivi / Ivy Izi Izzi / Izzy Lili Lulu Mimi Nene Nien Noon Suus Zaza
Voor meisjes zijn er al veel leuke genoemd. voor jongens: Pepe (Spaanse jongensnaam) Natan Bob Onno Lennell Anan Annan Hmmm komen niet echt mooie namen uit!