s.o.s verbouwing....appie

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by pinter, May 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    hallo dames,
    wie van jullie heeft gisteravond ook sos verbouwing gekeken??
    de aflevering met Appie.
    ik vindt het echt erg,dat er hulp voor hem kwam,en ineens was het allemaal niet goed meer,ging de camera ploeg zowat te lijf,stuurt een sms dat ook het programma hem liet zitten....nou ja zeg:(..
    je kunt je afvragen waar ik me nu zo druk over maak,maar er zijn zoveel gezinnen die deze hulp wel echt nodig hebben,of die echt tot over de oren in een bouwput zitten,en een man als deze maakt er in mijn ogen misbruik van...

wat vinden jullie??

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heb het ook gekeken en zat vol verbazing te kijken, vind het echt te absurd voor woorden dat je zulke mensen die je zo graag willen helpen op zo'n manier afwimpeld, vind het eigenlijk irritant want ipv dat ze hem hielpen hadden ze andere mensen kunnen helpen die de hulp wel waarderen ...

Vond hem zwaar irritant en hoop dat ze huis alsnog instort ... Malloot ... Gek he dat zijn relatie op de klippen loopt, zou ook niet met zo'n vent in 1 huis willen wonen ... Het lijkt me ook echt zo'n mannetje die dat huis dan zelf heeft gesloopt om zo die makelaar in een verkeerd dag licht te zetten ...

3. giraf

giraf Niet meer actief

Zo echt wel! Wij hebben vol verbazing naar Appie zitten kijken.
    Ineens was er niets meer goed, en iedereen was tegen hem, echt heel raar.
    Ik zei het nog tegen mijn lief "Volgens mij is hij gewoon gechanteerd door die aannemer"
    En dan dat andere stel wat wel heel erg dankbaar was: Super lief!

4. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    in het begin hielp ie nog mooi mee met kruiwagens beton...om later de hond erdoor te laten lopen...echt,dan vraag ik me werkelijk af he:(....maar ja,een foutje is menselijk,al was hij dat gister niet meer.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

VInd het wel humor dat ze dit toch uitzenden .. Bedoel die gast staat nu bekend als die irritante gast ...

6. nikster

nikster Fanatiek lid

Sep 26, 2006
    1,434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    Ik vind het echt ronduit aso en ondankbaar!... Vind het wel stoer dat die sander(zo heet de presentator toch) gewoon zo rustig bleef en dat ze het gewoon hebben uitgezonden! De hele wereld mag weten wat voor zielige gast het is!...

En als ik het programma was had ik die kerel toch een dikke rekening gestuurd van de gemaakte kosten!... bah wat een proviteur!

En dat ander gezin! moest echt wel ff een traantje wegpinken!... Ook helemaal top van die studenten!...

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dat was ook mijn idee inderdaad!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,267
    6,796
    113
    Nou ik denk juist dat die aannemener er niks mee te maken heeft maar dat Appie het niet zo nou neemt met de waarheid.

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Maar waarom zou ie dan opeens zo zijn omgeslagen? Dan vind ik een bedreiging toch logischer in de oren klinken. Alhoewel, hij kan natuurlijk ook zijn bedreigd doordat hij de waarheid niet heeft verteld en die "aannemer" denkt 'ja daaaag' ;)

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Heb het ook gezien, vond het belachelijk hoe hij in 1 keer reageerde, vraag me ook af wat daar de oorzaak van was had zelf het gevoel dat hij 'bedreigd' werd oid.
    Volgens mij gaf hij dat ook een beetje aan in een gesprek met Sander.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ondankbare hond. als ik van dat programma was had ik hem nog een dikke rekening gestuurt van de gemaakte kosten.

12. EmyD

EmyD Niet meer actief

Dit denk ik ook.. Dat die aannemer niet zo erg was als Appie zei. Want toen het programma achter die aannemer aanging, hoefde Appie niks meer van Sander en z'n crew te weten..:(.

Waren ze mooi 'houdoe en bedankt', op z'n Brabants..;):p

13. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ik kreeg juist het gevoel dat Appie helemaal geen ruzie met die aannemer had (die tevens de vader van zijn vriend was) maar dat ze dit gewoon als een "goedkope" oplossingen zagen om het huis klaar te krijgen.

Gewoon net doen alsof het allemaal drama is en zo je huis even voor noppes opgeknapt krijgen! Ideaal toch?
    En toen dit een beetje aan het licht kwam (Sander zei immers dat hij ook het idee kreeg dat Appie helemaal geen ruzie met die aannemer had..) ging meneer ineens zo agressief doen..

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Hij spoort niet heel die gast!!!

15. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    tis toch ook schandalig dat hij de hulp van zo'n programma durft in te roepen
    Volgens mij klopt er het 1 en ander niet. Bedoel het huis lag al zo vanaf 2008, maar goed. Ook die vriendin was volgens mij niet blij met de camera, gewoon omdat ze wist dat t niet klopte.

Die aannemer zei meteen "dan ben je verkeerd ingelicht"

Ik kreeg een raar gevoel bij die appie, wij allemaal hier eigenlijk

16. EmyD

EmyD Niet meer actief

Juist, dit bedoelde ik..:D

Share This Page