Lieve meiden, Nog even een foto van mijn test van vandaag. Ik weet niet meer of ik het mij inbeeld/of dat het streepje veel te vaag is voor 2/3 dagen voor NOD. HELLUP!! Heb weinig symptomen maar wel vollere borsten met duidelijke aders. Verder wel het gevoel dat het raak is ( maar dat is niet de eerste keer ) Dit is mijn test van vandaag. In het echt is hij wel een stukje duidelijker als dat hij hier lijkt. Is een Action test en verwacht mijn NOD zaterdag of zondag ( deze maand geen ovulatietesten gedaan) Heb vanaf dinsdag al inieminie streepjes, maar deze is wel iets duidelijker dan gisteren op de KV 2voor5. Heb nog nooit een maand streepjes-gepiest! Graag jullie eerlijke mening meisjes! ( iets links van het pijltje) Liefs, Yvonne
Er zijn ook zwangerschappen waar je pas NA de NOD positief test en volgens mij zijn testen officieel gemaakt voor vanaf je NOD dus er geen zijn regels over hoe het er voor de nod uit 'moet' zien Ik bedoel het niet rot maar: maak je jezelf niet helemaal gek met al die testen? Je wordt niet zwangerder door vroeg te testen je moet het helemaal zelf weten hoor, we leven gelukkig in een vrij land maar het lijkt me zo stressvol en frustrerend allemaal. Probeer te wachten tot je NOD. Bevalt mij heel goed On topic: ik zie wel iets maar kan de kleur niet goed zien. En daarbij gaat het ook nog vaak mis voor NOD. Ik duim ondertussen natuurlijk verder voor een mooie knaller binnenkort!
LianneE: waarheid als een koe Je hebt vreselijk gelijk en neem het me iedere maand voor het niet weer te doen. Echt vòl overtuiging maar 2e wachtweek ga ik vaak voor de bijl...Ook door alle positieve testen ver voor NOD. Maar ik zal proberen je advies ( en dat van 2 goede vriendinnen en mijn man ) volgende maand op te volgen!! Liefs, Yvonne
Kan je man de testen niet verstoppen? moet je alleen geen nieuwe kopen.. (of zo'n briefje bij de action met jouw foto: "deze mevrouw geen zwangerschapstesten verkopen" ). Die positieve testen voor de NOD zie je hier veel maar ik hou mezelf altijd voor.. is dat een representatieve steekproef voor alle vrouwen? Want je komt hier je test showen als ie op 10 DPO positief is.. als je op 10 DPO negatief test kom je dat niet showen succes meid, hopelijk snel raak
Wow LianneE waarom heb ik jou hier niet eerder "ontmoet" ?? Eindelijk eens een afremmer in het testen!! Foto bij de Action gaat me ietsje te ver Wat je zegt over de positieve testen op 9/10dpo....Ook WAAAAR!! De positieve zijn vaak degene die je ziet. Nooit een post gezien: shit 9dpo getest...hartstikke negatief! Check de foto maar. Bedankt voor deze eye-opener meid! liefs, Yvonne
Graag gedaan ik snap het ook echt wel waarom je het doet, je wil het zo graag, en je wil de bevestiging dat je zwanger bent.. en hoopt toch dat.. etc. maar de kans op teleurstelling is gewoon groot. Ik vond dit ook een eye-opener: Pregnancy Tests Results by Day Past Ovulation | Countdown to Pregnancy check 9 DPO eens: 50% negatief/ 50 % positief. kortom: echt niet iedereen plast streepjes voor de NOD. en wat je zegt, niemand komt omo-witte testen showen haha!
Wow, op die site staat dat 15% van de dames positief test op 1 (!!) dpo Niet helemaal betrouwbaar vrees ik, haha. Yvonne, ik denk nog steeds dat ik hem zie. Héél heel ver weg, dat wel. Ik hoop dat ie overmorgen wat duidelijker is! En nou morgen niet testen hè anders komen wij allemaal met een lang eind hout naar je huis
Haha echt? Nou ja t zal niet wetenschappelijk zijn nee maar ok ik denk dat 9 dpo met 50% aardig in de buurt zit
Daarom staat er ook dit op de site NOTE: Positive pregnancy test results are so highly uncommon for any day prior to 6 days past ovulation that they really should not be considered in this data - Any positive test result this early is usually due to a miscalculation of when ovulation occured and thus does not accurately represent the true day past ovulation. Most home pregnancy tests measure the amount of hCG (human chorionic gonadotropin) in the urine, it is only once the fertilized egg implants (around 6-12 days after ovulation), that the developing placenta begins producing hCG. TS: ik zie niets vrees ik
Nou ik teste dus ook op dag van nod zeer licht werd zelfs die avond ongesteld maandag was het al weg na 2 dagen bloed verlies toch nog maar testje gewaagd en die was al iets duidelijker dag erna nog duidelijker en afgelopen woensdag een cb ertegenaan gegooid en die zei zwanger dinsdag moet ik voor een vroege echo nu hoop ik dat di te bloeding niks is geweest hierbij fotootjes van mijn testen
Wauw Kittyke, gefeliciteerd meid!! Bloeding is vast niks geweest, want testen lopen mooi op. Je kan het altijd nog even aangeven als je op controle komt. Hier weer getest vandaag. Ik blijf wat zien maar blijf hem ook vaag vinden...Streep =streep zegt men, maar hij gaat maar zoooo langzaam oplopen.... Liefs, Yvonne
Gefeliciteerd Kittyke!! Ik zie bij jou ook een licht streepje Ennovy Ook voorzichtig al vast gefeliciteerd!!