het lijkt of de streep te dichtbij staat? vind het lastig om er wat van te zeggen. hoop dat toch alles goed zit iig.
Als het kijkvenster er op zit, zit hij precies op het goede plekje Beckje. Nu maar afwachten verder! Bedankt!
Ik zie het streepje wel. Ik hoop echt dat het bloedverlies niet doorzet. Je houd het wel spannend hoor Ik blijf duimen!
Ja ik hou van spanning Diazz Ben zooooo klaar met dat heen en weer geslinger....BAH!!! Niet echt buikpijn, maar bij het plassen wel helderrood bloed. Niet heel veel, maar meer dan ik wil zien... Vrijdag sowieso naar de gynaecoloog! Zien wat die zegt! Liefs, Yvonne
Oh Yvonne dat was niet wat ik wilde lezen wat balen..helderrood betekent bij mij meestal volgende ronde. Ben je al lang bezig voor een 2e dat je naar de gyn gaat ?
Lianne, lief! Dank je! Nou bij Merel duurde het 2 jaar voordat ik zwanger werd. Zonder aantoonbare reden. Net voordat we de MMM in zouden gaan, toch nog spontaan zwanger ( na een HSG) Nu weer een jaar bezig voor een tweede. 3 maanden geleden vroege miskraam gehad. Verder niet zwanger geweest. Met dokter besproken dat ik naar het ziekenhuis toe mag. Ik word dit jaar namelijk 37...Heb niet meer jaaaaaren de tijd! En mijn oma en moeder waren beiden voor hun 40ste in de overgang. Weet ook niet wat ze in het zh allemaal willen en kunnen doen hoor. Ik had gewoon het gevoel dat we wat hulp nodig hadden... Daarom was mijn focus op dat tweede streepje denk ik ook extra groot. Wilde zo graag weer de MMM ontspringen. Liefs, Yvonne
Ja dat is dan extra zuur groot gelijk dat je gaat. Ik weet niet hoe het is om zo lang bezig te zijn maar wel helaas hoe t voelt als t mis gaat. Ik hoop dat de gyn iets voor je kan doen en je snel 2 streepjes plast!! Knuffel! Het is je gegund en ik kan je zelfspot hier op zp erg waarderen
Een beetje spanning is gezond natuurlijk Maar jeetje, niet het nieuws waar ik op gehoopt had. Het is je zo gegund. Zou haast dat streepje er zelf op laseren. Ik kan niet veel voor je doen, maar je wel een digitale knuffel geven. En ik blijf natuurlijk stug door duimen he?!
Wauw wat zijn jullie lief! Bedankt voor de lieve woorden en het duimen draaien <3 Haal veel voldoening en afleiding uit zp! Zou het liefst overal op reageren maar dan kom ik verder nergens aan toe ben ik bang Net voor het slapen gaan nog even ge-stickie-piest en check dit!!! ( bedankt voor de gouden tip Diazz!! Zo heb ik deze maand toch nog even een knaller ) Dikke kus, Yvonne
En heb je vandaag nog getest? Loopt het op? Of heeft het bloeden doorgezet? Hoop dat het streepje oploopt!!
Ik had best veel bloed verlies maar mijn hcg blijft stijgen cb gaf woensdag aan 1 -2 weken zwanger vandaag heeft hij aan 2-3 weken dus dit zalwel goed zitten bij mij
Ja best veel bloed...Alleen is het vandaag eigenlijk al weer over. Was echt 1 dag heftig. Zou echt verbaasd zijn als er nog iets zit...Vooral ook omdat mijn borsten weer zo anders zijn. Minder gespannen en aders nemen voor mijn gevoel ook weer af. Bij jou klinkt het wel goed Kittyke! Zo zie je maar dat bloed niet altijd wat te betekenen heeft gelukkig! Bedankt voor jullie steun en lieve woorden! Heeft me erg goed gedaan! Liefs, Yvonne