'S ochtends een boterham?

Discussie in 'Voeding' gestart door Roxyroxx, 31 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Mannetje is nu bijna 8 maanden en krijgt dus vaker een boterham in de middag. Geven jullie ook wel eens 's ochtends een boterham? Ben benieuwd of dat misschien een optie is, en dan vooral in het weekend zodat we echt met zijn drietjes kunnen ontbijten?

2. AlwaysHappy

AlwaysHappy Niet meer actief

Hier met 9 maanden begonnen met brood sochtends
    Half sneetje en dan nog 165cc melk

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

's Morgens pap van opvolgmelk omdat het hier wat sneller gaat. Je kan prima een boterham geven 's morgens en dan nog een klein flesje erbij.

4. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ja precies, was aan het denken aan een boterham met boter/appelstroop/kipfilet en dan een flesje van 90cc. Moet er wel bij zeggen dat onze kleine man nog nachtvoeding krijgt, vandaar dat ik echt ook een beetje naar minder melk overdag wil!

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hier volgende week ook 8 maanden maar blijf nog even bij pap. Puur omdat pap hier hooguit 10 minuten duurt en brood half uur.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier wisselden we gewoon af. Door de week als we snel moesten een fles pap.
    In het weekend dan een fles van 200cc en dan aanschuiven bij ons ontbijt.

Vanaf 9 maand kon hij zelf goed brood eten, en kon hij het snel genoeg. Dan was ik juist meer tijd kwijt met de fles geven. Nu zitten de jongens samen aan tafel en smeer ik de broodtrommels..

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    vanaf dat brood goed ging, gaf ik ook sochtends een boterham...bij de oudste heb ik met die leeftijd nog een tijdje bordje pap gegeven voor de afwisseling
    de jongste at al heel snel goed en flink brood, hongerlapje

8. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik hou hier de ochtendfles er heel egoïstisch in... Puur omdat ik het zo gezellig vind in bed dat warme lijfje wat zich helemaal in me rolt en zo ontwaakt met zijn fles mode dag te beginnen

9. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Hier tussen 6.00 en 7.00 fles van ongeveer 130cc in bed, erna naar beneden voor wat brood (10mnd)

Deel Deze Pagina