Om heel eerlijk te zijn, heb je in Ijmuiden een echocentrum die het met 14 weken al doet. Nu vertrouw ik de 14 weken niet helemaal, maar als ik 15, 16 weken ben ga ik toch die kant op ben ik bang! Wil zo graag gericht shoppen!! Ik heb het natuurlijk al helemaal niet zo breed, dus ik wil wel echt weten wat voor kleurtjes ik kan gaan halen Ik probeer me er niet zo drku om te maken.. Ik voel ze nog steeds wel hoor.. Alleen ze lijken iets minder stevig te zijn.. Maar heb gegoogled en schijnt dat het erbij hoort, dus ben alweer redelijk gerustgesteld
Gelukkig maar! Whahahaaa jij kan gewoon niet wachten!! Ik had dat ook zo erg hoor Ik heb met 18 weken al een geslachtsbepaling laten doen Was te nieuwsgierig,maar het is ook praktisch! Nu kun je gericht shoppen en dat is zoveel makkelijker! Ben je al namen aan het bedenken of wacht je tot je het geslacht weet?
Ik heb Alisha voor een meisje en Jayden voor een jongen.. Maar ik begin nu alweer te twijfelen.. Gelukkig heb ik nog even de tijd hahaha. Ja ik kan echt niet wachten ben zo benieuwd!! Nu zou ik een meisje wel weer heel leuk vinden, want ik ga binnen een jaar verhuizen naar een groter huis, dan moet er natuurlijk geschilderd worden en met 2 meiden kan ik gewoon een leuk meidenhuis maken.. Dus dan schilder ik 1 muur KNALroze hahaha.
Meis ik heb een geslachtsbepaling gehad met 13+6 en het is nog steeds een jongen wat die vrouw ook zei. Was wel in Lommel (BE)
Jeetje wat vroeg!! Wat leuk dat dat dan al kan! Ja ik ben bang dat ze misschien in Belgie wat verder ontwikkelt zijn dan hier in Nederland. Daarom durf ik het niet helemaal aan bij 14 weken. Ik weet nl zeker dat als er wordt gezegd wat het wordt dat ik gelijk helemaal los ga met shoppen natuurlijk En aangezien ik een alleenstaande moeder ben zonder auto ook nog eens, wordt het zo lastig als ik alles weer moet ruilen. Wel onwijs gaaf, als ik zeker had geweten dat ze het in Nederland over t algemeen goed zouden hebben bij 14 weken zou ik dit ook zeker doen!
Dit is de foto van de geslachtsbepaling toen, kon je niet omheen. Ik ben heel tevreden idd over die vrouw zou ook weer daar teruggaan. EN ben idd ook helemaal losgegaan hahahaha. Heb respect voor je , je bent een sterke vrouw!
Wondertje, daar kan je inderdaad niet omheen! Wat mooi! Misschien doe ik hem toch wel met 14 weken.. Ik ben erg benieuwd en wil zo graag gericht gaan shoppen! Ben nog in Dubio, heb nog even om erover na te denken
Ik heb net de test van bibies besteld. Hoop hem morgen in huis te hebben. Ben echt te nieuwsgierig wat er in mijn buikje aan het groeien is.
haha jij bent echt TE nieuwsgierig Ik zou zo'n vroege test misschien ook wel doen,maar toch pas gaan shoppen zodra het zeker is bij de 20 weken echo denk ik.. straks zit je daar met je gekochte spulletjes en kan alles weer terug!
Ik ga ook wel pas shoppen als ik bevestiging heb van een echo Maar kan gewoon niet zo lang wachten, ben gewoon heel nieuwsgierig en ben benieuwd of die test klopt. Laat ik uiteraard weten!
Goedemorgen dames! Volgens de geslachtstest zou ik een meisje krijgen.. Had verwacht dat ie blauw zou kleuren, maar nee.. roze met een klein beetje paars erdoor, dus een meisje volgens het kleurenscherm die erbij zat. Nou maakt het mij echt niet uit, ik ben met allebei net zo gelukkig.
hey hey, lees al ff mee met je topic en wou even zeggen dat ik je heel erg sterk vind. Ik heb inmiddels ook de stap gezet en ben ook alleenstaande moeder. En dat geeft een heel stuk rust. Single moeders redden het echt wel daar ben ik zeker van. Hebben we geen mannen bij nodig die liegen. Geniet lekker van de rest en dan komt alles goed Groetjes
Nieuwsgierig aagje Hoe werkt die test eigenlijk? Op basis van urine ofzo? Nu toch maar afwachten tot de 16/20 weken! Spannend! Hoe voel je je verder? Niks meer gehoord van hem?
@ Tijjani: Het geeft inderdaad een heel stuk rust als je voor jezelf de stap gezet hebt. Ook heel knap van jou dat je die stap durft te zetten!! Wij redden het prima met onze kindjes! Daar hebben we inderdaad geen mannen voor nodig @ Saskia: De test werkt inderdaad met urine. Beetje hetzelfde als de 2v5 euro van kruidvat met zo een pipetje. Ik moet wel zeggen dat ze er wat meer werk van hadden mogen maken haha. Het zat in een papiertje gewikkeld met een geschreven kaartje veel plezier met je zwangerschap en dat was het. Ik stond er een beetje van te kijken, had er wel wat meer van verwacht voor 35 euro. In elk geval een wat spectaculairdere verpakking ofzo. Maar goed, hij kleurt direct zodra de urine erdoor loopt. Bij mij was dit dus roze. Ben benieuwd. Ik heb niks meer van hem gehoord. Lekker rustig dus. Heb inmiddels afspraak met Jeugdzorg gehad. Zij gaan kijken of ze een fonds voor mij op kunnen zetten waar ik de spulletjes voor de baby van kan halen. Nu had ik zelf met mijn eigen inkomen al een berekening gemaakt voor de komende 7 maanden waarin ik wel uit zou komen met de spullen. Maar zij wilde het toch proberen, zodat ik van mijn eigen geld voorraadjes kan halen voor luiers en dat soort dingen. Ontzettend lief dus. Heb onwijs veel aan haar! Ik heb vroeger heel slechte ervaringen gehad met Jeugdzorg (mbt mijn zoon) maar nu heb ik gelukkig een hele fijne vrouw die er echt voor mij en mijn kinderen is. Verder voel ik me prima! Woensdag afspraak bij de verloskundige En dan nog een kleine 2 weekjes voor de termijn echo. Spannend weer allemaal!
Saskia, hoe is het inmiddels bij jou eigenlijk? Al wat meer rust? Of zit je er nog heel erg middenin?
Lief dat je het vraagt! Hier gaat het eigenlijk momenteel wel goed. We gaan goed met elkaar om,een stijgende lijn tot nu toe dus! Al moet ik zeggen dat ik echt zoiets heb van,ik wacht af.Maar voor nu gaat het redelijk! Wel grappig zo'n test zeg! Had daar nog nooit van gehoord,anders had ik het zelf ook wel gedaan misschien hahah! Wat fijn dat je zo goed bijgestaan wordt zeg! Voelt wel fijn denk ik,dat mensen met je meedenken en dergelijke? Heb je alle spulletjes nog van je dochter zoals kamertje en dergelijke?
Goed te horen dat het beter gaat tussen jullie. Je instelling is overigens wel heel goed! Afwachten en niet teveel hopen. Mocht het dan toch weer bergafwaarts gaan, dan is de klap niet zo hard misschien. Nou, de test is op dit moment blauw. Dus het kan alle kanten op gaan. Ik heb er een beetje spijt van dat ik hem gekocht heb. Ik vond het wel grappig om te doen, maar vind het een duur grapje. En aangezien hij eerst roze was en nu ineens blauw.. Tja.. Zo weet ik nog vrij weinig natuurlijk hahaha. Ja het is echt heel fijn dat ze daarmee helpen. Heb echt veel aan haar. Ze is ontzettend lief en we kunnen het echt goed vinden. Ik heb de kamer van mijn dochter niet meer. Ik ben hier naartoe verhuisd en het is gewoon te klein om dingen op te kunnen slaan. Een hele babykamer kan ik hier ook niet kwijt. Ik heb maar 1 slaapkamer waar wij moet zijn 3en moeten slapen. Maar nu zit ik erover na zit te denken om een slaapbank aan de schaffen, zodat de slaapkamer voor de kinderen wordt, en ik overdag gewoon een woonkamer heb en savonds de bank uitklap om zelf te slapen. 3 bedden in de slaapkamer wordt erg krapjes, gezien er ook nog een kledingkast staat en er nog 1 bij moet. Dat gaat niet helemaal passen dan denk ik. Ach we moeten roeien met de riemen die we hebben. Dat gaat redelijk goed tot zover
Hoi Saskia! Ja ik voel me de laatste 3 dagen goed! Daarvoor was ik echt hondsmoe.. heb bijna alleen maar geluierd en niks gedaan haha dus ben blij dat ik me weer beter voel, gelijk flink gebruik van gemaakt. Heb inmiddels een slaapbank aangeschaft en hoef alleen nog een ledikantje voor de baby, maar daar wacht ik mee tot na de echo van maandag. Ik hik er nog steeds heel erg tegenaan om het aan mijn vader te vertellen.. Durf het niet echt. Maar denk dat ik het na de echo toch maar ga doen. En dan geen smoesjes van ik wist het niet ofzo (wat ik eerst van plan was) Maar gewoon eerlijk dat ik het niet zo goed durfde te zeggen. Hoe is het bij jou meis? Alles nog steeds op de betere hand?? @Silvermist: Dank je wel meid!