Dankjewel Silvermist en Kiwi! Mama zijn maakt je sterk hoor,en op een gegeven moment weet je niet beter! Fijn dat het zo goed gaat met je meid!! Moe zul je wel zijn ja,je lichaam is hard aan het werk! En gelukkig maar! Ik zou ook gewoon eerlijk zijn naar je vader toe,en ook aangeven dat je hulp hebt gezocht. Je vader wist toch ook wel dat toen jullie samen waren er al een wens was voor gezinsuitbreiding? Dat jij er nu alleen voor staat is niet jouw schuld,en je komt wel voor je kleine op,dus eigenlijk mag je vader alleen maar trots op je zijn! Hier gaat het wel goed eigenlijk! Vorige week een hele week bij papa geslapen,ging heel goed! Lekker naar de efteling geweest en leuke dingen gedaan! Is het trouwen een leuk idee om een alleenstaande moeder club op te richten waar we gezellig kunnen kletsen over het wel een wee? Ik zal er een openen en het laten weten,lijkt me gezellig!
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/335334-alleenstaande-mamas-club.html#post12043527 Tadaaa!!
Saskia, wat fijn dat het zo goed is gegaan! En leuk naar de efteling! Zal de kleine man helemaal fantastisch gevonden hebben zeker? hahaha Nou mijn vader wist niet van de gezinsuitbreiding.. Dat wij daarmee bezig waren.. Zo goed contact hadden we nog niet we hebben elkaar een aantal jaar niet gesproken en gezien, dus ik heb hem dat eigenlijk niet gelijk verteld toen.. We gaan nu sinds 3 maandjes pas weer met elkaar om.. Nou ja eerlijkheid duurt het langst, en als ie het afkeurt dan mag ie weer lekker wegwezen zoals ie mijn halve leven heeft gedaan. Maar ik hoop natuurlijk dat ie (misschien na het schrikken) toch positief reageert. Ik kom gezellig mee kletsen in het alleenstaande mama clubje.. Erg leuk bedacht meid!
Dan vertel je tegen je vader het hele verhaal,dat jullie bezig waren met gezinsuitbreiding,maar hij de benen nam,en jij WEL de verantwoordelijkheid op je neemt! En net wat je zegt,het is jouw leven,hij zal best schrikken en dat mag ook natuurlijk.Maar jij kunt niks anders doen dan ervoor gaan en je best doen.Wat andere mensen ervan vinden is hun zaak,ook al is het je vader.. toch? Ja de efteling is heel erg leuk! Wij hebben een abonnement,dus we kunnen zovaak gaan als we willen! Wonen er een 15 min rijden vandaan,dus dat is erg leuk! Leuk,dan hebben we alvast 2 leden in het clubje
Ja, ik ga het gewoon vertellen inderdaad hoe het gegaan is.. Eerst maandag de echo even afwachten.. En dan toch de stap maar zetten. Zullen we dan gezellig verder kletsen in het alleenstaande mama's topic? Dan kan deze wat mij betreft op slot.
Maandag weer een echo!! Wat spannend!! Ja wil je verder in het andere topic? Maakt mij niet uit hoor,dit is natuurlijk jouw topic