's ochtends klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pelikaantje, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ja nou je het zegt :-k whahaa

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Dus het maakt egenlijk niet uit wanneer je klust
    Goed zaad leeft gemiddeld 72 uur ;)
    lekker doen wanneer je zin hebt

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik vind dat gefriemel 's ochtends ook helemaal niks
    Maar mijn vriend vind dat weer wel...nou ik ga echt niet om 5.00 al klussen
    Ik ben echt een avond mens hihihi...En word ook meestla 's avonds geklust
    Maar in het weekend vind ik het helemaal niet erg om het 's middags te doen :)

4. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Hey, voor mij maakt het ook niet uit welke periode van de dag, als er maar geklust wordt en daar heb ik soms wel een probleem mee... :)
    Mijn vriend wil niet altijd.
    Ik vraag me nu af, in welke periode van je cyclus je juist zeker moet klussen..
    Is het van 2 dagen voor je eisprong?
    Tot wanneer na je eisprong?
    Normaal heb ik vandaag mijn eisprong en hebben eergisteren en gisteren geklust, moet het vandaag dan best ook nog eens?
    Allé, klinkt misschien dom van me, maar dan weet ik dat ik mijn vriend vanavond weer moet warm maken of nie.. hihi

5. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Oef, ik hoop toch van niet! Zeker niet doordeweeks... Ik heb op goede dagen al een ochtendhumeur, haha!
    Ik ben in alles een ochtendmens, maar dan wel in alle rust en ruimte graag en zonder gefrummel aan mijn lijf! :)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Nee nee, niks voor mij, sochtends vroeg! en voor mn vriend ook niet! lekker zo lang mogelijk slapen!
    Tenzij we vrij zijn, dan vink het wel leuk sochtends! ;)

7. Que

Que Niet meer actief

Het maakt niet veel uit alleen is het zo volgens mijn huisarts......... is het zo dat het zaad in de ochtend uren meer actief is.

8. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Ik sta in de week om 6u op en dan ligt mijn ventje nog flink te ronken... maar in het weekend... lekker als je net wakker bent en toch nog een beetje verdoofd van het slapen... hihi

9. Que

Que Niet meer actief

Hoi,

Jebt vandaag je eisprong dan was het het beste als je zondag, vandaag en donderdag zou klussen.. Als je het dus om de dag doet is dat het beste voor het zaad. Als je net als in jouw geval doet dqan is het zaadzwakker.
    Succes!

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hmm ook daarover schijnen de meningen (en onderzoeken) te verschillen. Mijn gyn zegt dat de laatste onderzoeken weer aantonen dat het soms de kwaliteit juist kan verbeteren als je elke dag sex hebt. Dus dat je uiteindelijk gewoon moet doen wat goed voelt.

Maareh, ik zou zeggen: maak het nog eens gezellig vanavond, je weet maar nooit!

11. Nanske

Nanske Actief lid

18 sep 2008
    388
    0
    0
    Bediende
    Ruiselede
    Ja, ik heb inderdaad al vanalles gehoord.
    Kzal vanavond de kaarsjes nog eens doen branden dan... :)
    Het is misschien de laatste keer deze week, want één van onze katjes moet bevallen en dan zullen we daar ons werk wel mee hebben... :)

12. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Nog even een berichtje van mij.

Vandaag ben ik naar de huisarts geweest om dat we dus al een jaar bezig zijn. Dus mijn man vroeg haar of het klopt dat het zaad 's morgens beter van kwaliteit is. Dat schijnt dus NIET zo te zijn. Mannen....

Verder moeten we nu om de dag klussen in de vruchtbare periode, in plaats van elke dag. De ha gaat er vanuit dat ik een eisprong heb. En mijn man moet zijn zaad inleveren. Afwachten dus.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    zat je man erbij toen de huisarts zei dat smorgens t zaad niet beter is? haha, dan heeft ie geen smoes meer als t een smoes was haha. Dat om de dag beter is wist ik wel, want anders het zn lichaam niet genoeg de kans om weer genoeg zaad aan te maken. Om de dag heb je veel meer kans.

succes!

14. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ja hij zat er bij, maar volgens hem is het geen smoes hoor; hij had het van iemand op de sportschool gehoord :( Ik kan er ook wel om lachen ja.
    En het wordt er ook nog eens niet beter op voor hem, nu moeten we ook nog eens om de dag klussen :p haha

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hahaha arme jongen;)

Ach ja, dan wordt het wel weer extra fijn voor m als ie weer mag hihi.

Succes:)

16. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Daar heb ik wel al veel over gehoord dat om de dag klussen beter zou zijn dan elke dag.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja en dat is ook niet gek, want zijn lichaam moet wel de kans hebben om voldoende nieuwe visjes aan te maken! Daarom is het beter om dan om de dag of om de 2 dagen te klussen

18. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Krijgt de man ook nog een beetje rust :)

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    ja haha, zeker weten

Deel Deze Pagina