Hallo dames, Toch maar weer n nieuwe topic gemaakt, situatie is als volgt. Heb twee week heel erg last gehad van mijn borsten, dit vanaf een week na de ei-sprong tot nu, is nu trouwens wel minder. Al een week misselijk. Nu ben ik afgelopen vrijdag ongesteld geworden dus dacht oké me lijf heeft me voor de gek, maar nu is t al zondag en ben nog steeds misselijk met name in de ochtend als wat eet gaat t weg, maar keert later weer terug. en heb ook echt wel heftige bloeding (zoals altijd heb bij 1e 2 dagen ongi) maar heb ook stolsels, dit herken ik niet behalve van vorige maand toen n hele vmk had. Nu ga ik morgen wel met ha bellen maar vroeg me toch af of iemand dit herkent. Liefs liesje88
Het zou wederom een vmk kunnen zijn. Maar het kan ook zijn dat je lijf nog heftig reageert van je vorige vmk. Sterkte meis, heftig allemaal. xxxxxxxxxxxxx
ben het met mijn voorganger eens.. er zijn veel mensen die het zo ervaren en die niet eens weten dat ze zwanger waren..ik begrijp dat je van jezelf voelt en weet dat je dat wel was die misselijkheid en je borsten geven daar aanleiding toe..maar misschien was het niet zo..je lichaam kan rare dingen met je uitspoken.. Succes
ben bang dat mijn lijf me behoorlijk bij de neus had net toch nog met ha gebeld en zei van miss is die misselijkheid ook van virusje o.i.d zei van miss voor zekerheid nog test doen dan heb je voor jezelf extra zekerheid. en dus ook gedaan maar was weer negatief, dus nja dan ist niet en dan over 13 dagen weer nieuwe eisprong en hoop dat me lijf zich dan gaat gedragen haha
Word nog steeds gek van mijn lijf, gister aan eind van de dag praktisch geen bloed meer dus dacht al wie hele korte ongi.. en nu sinds vandaag weer op gang... Vanmorgen eerst oud bloedverlies ( echt heel donker) en nu weer rood verlies, beetje zoals normaal gesproken gisteren had moeten zijn als kijk naar normaal gesproken mijn menstruatie.. Dus miss idd mijn lijf van slag, zoals boeboe zei. Mja gaan er verder deze maand gewoon weer voor en dan zien we wel waar dan uitkomen