Wie is er na herhaalde miskramen ook doorgestuurd naar het UMC Radboud en hoe is dit afgelopen en bevallen? Deel je ervaringen met ons. Ik ben na 3 miskramen en standaard onderzoeken met geen resultaat door mijn gyn doorgestuurd naar het umc radboud. iki moet volgende week dinsdag gaan maar ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat ze hier iets gaan vinden, dus ik heb zelf ook een afspraak gemaakt voor het UZ Gent bij dr Sutter voor eind augustus voor intake en begin oktober bij haar zelf.
Ik ben er zelf niet geweest (5 mk's) maar ze doen er het PRIUS-onderzoek, wat voor Nederlandse begrippen heel uitgebreid is. Zeker een goeie aanvulling op wat Gent mogelijk te bieden heeft dus.
ik wil absoluut niet mee doen aan een onderzoek en de kans op een placebo krijgen, ik kan dat na 3 miskramen echt niet aan. ik wil gewoon onderzocht worden en als zij mij niet kunnen helpen hopelijk dan maar in gent wel
Bij het prius krijg je geen pacebo. Bij het prius onderzoek worden verschillende zaken onderzocht die in relatie zouden kunnen staan met miskramen. Je kan dit onderzoek dus best laten doen, hoe meer er onderzocht wordt, hoe meer duidelijkheid je wellicht krijgt.
Erm, placebo? PRIUS gaat nou juist niet over placebo's. Het is een gedegen onderzoek naar de oorzaak van miskramen en vroeggeboortes. Op de site van het Radboud kun je ook info vinden. Ik denk dat je in de war bent met PROMISE of zo.
Nou dames hier ben ik weer, nadat ik klaar ben met een halve dag janken, omdat ik teleurgesteld ben weer voor de zoveelste keer, gek eigenlijk want ik wist al van te voren dat hget niet zou brengen wat ik wil maar ze kwamen vanzelf. Vandaag dus de afspraak in radbout Het gesprek begon met vertel eens hoe het allemaal gegaan is? ik vroeg haar wat bedoelt u de miskramen of de onderzoeken? ik vond het raar dat ze dat vroeg want net ervoor vertelde ze me wat ze door had gekregen van de gyn en ik bevestigde dat, wou ze nou weten wat het lichamelijk en gesstelijk met me deed of zo??? daarna vroeg ze me naar ergelijke ziektes in de familie, miskramen etc. Toen ik aangaf dat er schildklierziekte bij ons in de familie zit ging ze daar niet op in. ook niet de trombose. toen begon het verhaal van dat ik gewoon kans heb op een normale zwangerschap bla bla bla, dat zoveel vrouwen dit krijgen en dat het eigenlijk een aanlegfout is van het vruchtje. Maar omdat ik zo graag meer wil weten kan er onderzoek gedaan worden zei ze. ik dacht toen van wat doen ze hier dan toch wel uitgebreid onderzoek??? No way hormonen onderzoeken op progesteron??? nee dat doen we niet het is niet bewezen dat dat helpt Immuniteit, dat heeft niets te maken met miskramen en mijn lschilklieren zullen wel goed werken!!!! het enige wat zij mre voorstelde is een echo ( de zoveelste) van mijn baarmoeder en een vitamineonderzoek (homocysteïne). Ik klapte dicht, moest ik voor dit helemaal naar nijmegen??? Na het bloedprikken heb ik gevraagd om de uitslag maar telefoninsch te bespreken, hiervoor ga ik niet weer die kant op. Ik ben dus teleurgesteld, maar nog meer in mijzelf, waarom ben ik nou zo boos en verdrietig terwijl ik dit al van te voren wist. Toen ik haar vroeg wat nou als dit onderzoek niets uitwijst. Haar antwoord was: dan mag je weer proberen zwanger te worden! A. Ik heb je toestemming niet nodig om zwanger te willen raken en B. besef je wel wat je zegt!!!!
Wat jammer dat het je zo is tegen gevallen terwijl je stiekem toch hoop had op iemand die met je mee ging denken. Ik heb dit onderzoek zelf niet gedaan, maar heb er ook nooit echt ene gevoel bij gehad. Ik ken 3 vrouwen die het wel gedaan hebben en bij alle 3 (!!) kwam er uit dat ze meer moesten gaan bewegen en dat soort uitingen. Niemand kreeg medicatie of een werkelijk probleem. Maar goed ik praat over 3 mensen, misschien heb ik het totaal mis, ik ben geen arts! In dr de Sutter heb ik wel vertrouwen. Zij heeft meerder successen geboekt. Ik ken er meerdere die via haar na meerdere miskramen toch een succesvolle zwangerschap mochten hebben! Ik hoop dat zij jou ook kan helpen! Bij mij bleek progesteron de missende factor. Via st Geertgen kreeg ik dit zonder problemen en de gyn's in mijn streekziekenhuis hebben zelfs bevestigd dat mijn dochter er is dankzij de progesteron. De volgende zwangerschap krijg ik het zelfs gewoon via hun!! Sterkte, het is een hele slopende weg die je in je eentje moet bewandelen voor je gevoel....
nou zowel mijn gyn als in radboud moesten ze niets weten van progesteron!!e! Wie heeft bij jou het progesteron ontdekt? Sutter? wat is st. geertgen en mag ik je vragen bij welke streekziekenhuis je loopt misschien is het wel bij mij in de buurt