's ochtends misselijk, 's middags vreetbuien?

Discussion in 'Zwangerschap' started by lotte21, Jun 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lotte21

lotte21 Lid

Jun 5, 2008
    15
    0
    0
    Kent iemand dit gevoel? 's ochtends opstaan en jezelf al ziek, zwak en misselijk voelen, jezelf nergens toe kunnen verzetten etc. en vervolens laat in de middag gigantische vreetbuien hebben? (wel kleine porties al gegeten)

Vind het zo dubbel..?!

2. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    hoi hoi, lotte21

smorgens heb ik inderdaad ook moeite met eten
    en voel me zo leeg in me maag
    en smidags heb ik zin in allemaal lekkere dingen. :)

inderdaad soms niet leuk

3. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Haha heel herkenbaar!

Ik heb er ook last van gehad ;)
    Hoever ben je al Lotte21?
    Want ik had dat namelijk alleen de eerste 9 weken.

4. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,044
    453
    83
    Female
    ik herken vooral dat 's morgens ellendig voelen. Niet echt misselijk, maar het gevoel dat ik ziek ben ofzo. Moet me er dan echt toe zetten om uit bed te komen, te douchen en een cracker te maken. Daarna gaat het altijd wel weer. Vreetbuien heb ik (nog) niet. Maar zo tegen een uur of zes krijg ik weer zo'n zelfde gevoel als 's morgens. Wie herkent dit ook?

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb dit ook... 's ochtends ben ik mijn bed niet uit te sláán. Hoeveel ik ook heb geslapen, als ik opsta ben ik altijd moe. Ik moet echt rustig op gang komen, en pas iets eten als ik in de trein zit, anders komt alles er meteen weer uit.

Maar vanaf een uur of 12...oh boy...als ik dan per ongeluk langs de friettent ofzo fiets, loopt het water me echt in de mond haha :) Dan heb ik echt trek in warm eten en ongezonde dingen.

En als ik dan 's avonds thuis kom heb ik juist weer geen trek in warm eten, maar meer in fruit enzo.

Raar lichaam :rolleyes:

Share This Page