Mijn zoontje haal ik 's ochtends erg vaak nat uit bed. Ik gebruik pampers baby dry. In feite heeft hij maat 4, maar voor de nacht ben ik al overgestapt op maat 5. Toch is hij erg vaan 's ochtends nat op zijn rug (romper, pyama, slaapzak). Als ik dan de pamper bekijk vind ik het ook niet vreemd, deze zit dan zo ongelovelijk vol, daar kan echt niet meer bij. Wie weet of hier een oplossing voor is? Speciaal soort pampers of zo?
Ik zou dan de 4+ kopen ipv de 5. De luiers 4+ en 5+ nemen meer vocht op dan de gewone 4 en 5. Misschien dat dat net het verschil maakt? Anders een ander merk proberen. Bij pampers had ik ook dat het doorlekte, terwijl dat bij etos eigen merk niet zo was. Het is een kwestie van uitproberen.
Probleem had ik ook, maar sinds ik inlegluiers gebruik voor de nacht is het probleem verholpen! Moest even zoeken naar inlegluiers maar hier zijn ze dus gewoon te koop bij een supermarkt in de buurt. Ik doe zo'n inlegluier voor de nacht in de gewone luier en sindsdien is mijn zoon weer droog 's ochtends.
Inlegluiers zijn speciaal voor baby's of zijn het die incontinentie verbanden? Die laatste heb ik nl. geprobeerd maar dat vond ik 10x niks...
Ik heb dat ook een tijd gehad, maar ik verschoonde mn zoontje vlak voordat ik zelf ging slapen. Mn zoontje was het op een gegeven moment zo gewend dat ie gewoon doorsliep op de commode. En sinds een paar weken heb ik daar geen last meer van en hoeft het niet meer.
hier precies het zelfde gebruik ook pampers dry en lorenzo is sochtends ook zeik en zeik nat op zijn rug ensow en ik gebruik al maat 4+ maar als dit pak wat ik heb op is,ga ik van de etos proberen
Ik heb al maat 4+ geprobeerd, maar toen ook nat. Ik dacht dat 5 groter was en dus meer opnam, dus daarom overgestapt op 5, maar geen verschil. Annetske, wat voor inlegluiers koop jij? Merk? Zijn deze speciaal voor in een pamper?
Ons zoontje heeft hier de laatste dagen ook last van, altijd op hetzelfde plekje (links achter) en ik gebruik 4+ (8,6 KG) dus ik lees even mee.
heb ik ook! maat groter geprobeerd lukte ook niet. Ik heb dezelfde maat luiers maar heb bij de supermarkt inlegluiers gekocht. 2 euro voor een pak waar er 20 inzitten. Het lijkt een beetje op kraamverband maar dan iets dunner en langwerpig van vorm die je dus in de luier legt. Hij heeft wel een dikke prop tussen zn benen maar hij is echt droog! Werd gek van iedere dag dat gewas van slaapzakken en pyamas. Voor mij is dat echt de oplossing
Hier werkte Baby Dry niet, maar Active Fit wel. Zijn die inlegluiers nou eigenlijk voor baby's of voor volwassenen bedoeld?
Hoi, ik gebruik GEEN pampers, ik vind het dure rotdingen( toen mijn dochter in het ziekenhuis lag, gebruikte ze de luiers van het ziekenhuis, pampers, en ze was iedere keer nat, ik ben gauw weer op mijn eigen luiers overgegaan. Ik gebruik al jaren kruidvatluiers (nou ja mijn kinderen dan, ) ik vind ze erg prettig, en ook nog eens prettig geprijsd. Ik vind die van de c1000 wel vergelijkbaar. dus misschien gewoon eens een ander merk proberen
Mij is weleens verteld dat de kruidvatluiers voor meisjes ideaal zijn, maar voor jongens niet door de verschillende manier van plassen. Of het waar is weet ik niet, nooit geprobeerd.
Baby Dry was hier ook een ramp. Ik ben na de New Born Active Fit gaan gebruiken en die bevielen me heel goed. Toen kregen we 2 pakken Baby Dry cadeau en ging die maar gebruiken omdat het anders zonde zou zijn om ze weg te gooien of te laten staan. Jee, wat een ramp die Baby Dry! Heel vaak nat van de plas en bij een poepluier zat het telkens tot op zijn rug :x Ook vind ik ze gewoon niet goed en makkelijk dicht gaan. Dus wij zijn na die 2 pakken maar snel weer terug gegaan naar Active Fit en de natte en volgepoepte ruggen zijn verleden tijd (Meestal dan )
Wij gebruiken Active-fit luiers als nachtluiers. Is echt een wereld van verschil met baby-dry!! Ze nemen veel meer vocht op en verschuiven niet op de billen. Hier hebben ze ons zelfs door een flinke diaree periode geloosd.
Wij hebben ook babydry en zoonlief lekt ook vaak door. Wij doen er nu goedkoop maanverband in. Maar dat gaat het niet lang meer houden! Dus ik lees mee hier.
Hoi, hier ook een mannetje dat regelmatig nat is 's ochtends. Heb diverse luiers geprobeerd, maar niks werkt. Even op dit forum gezocht en kwam dit tegen. Misschien werkt het bij jullie kindjes ook. Zelf ga ik dit ook even proberen. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/180024-de-oplossing-graag-voor-doorlekken-buikslapen.html