Herkennen jullie dat? Is dat normaal? Mijn zoontje niest vaak. Meerdere malen per dag en dan bijna altijd wel 2 keer achter elkaar. Hij deed dit al sinds de geboorte en we hebben er nooit echt over nagedacht. Maar herkennen jullie dit?
Dankjewel voor de reacties! Goed om te horen dat jullie het herkennen! Ik maak me niet echt zorgen, maar het begint gewoon zo op te vallen..! En daarbij hoop ik dat hij niet alle allergieën van mijn man erft...
ach ja...zoooooo herkenbaar!!! Niesen en hikken was iets wat hij heel erg vaak deed. Nu wordt het hikken stukken minder, maar het niezen blijft hij makkelijk doen. Zal er wel bij horen.
Hier is het niezen ook al een stuk minder, maar hikken blijft, als ze een paar keer flink heeft gelachen, schiet ze telkens in de hik hah
Hier hetzelfde. Ze niest nog steeds wel een paar x per dag meestal. Soms ga ik twijfelen of het geen allergie is, maar nu ik dit weer zo lees lijkt het me wel normaal.
Dat heb ik ook! Ook omdat ze redelijk snotterig kan zijn. Maar ga er totnutoe maar gewoon vanuit at het normaal is.
Hier ook zo'n niezerd! Zónder snotneus... En dan die "Ahhh" die soms na 3 x niezen komt... zooo aandoenlijk
Mijn zoon van 3,5 maand niest en hikt ook erg vaak. Soms hoor ik hem 's nachts over de babyfoon hikken, maar hij wordt er niet eens wakker van Ik vind het ook zo mooi dat hij met z'n hele lijfje niest!
Oohw ik lees al: het is heel herkenbaar en dus ook normaal! Of we hebben allemaal allergische baby's.. hihi! En dat hikken.. ook zo hier! Soms gaat dat vrij hard. Dan lijtk hij geluidjes ofzo te willen maken en hikt ondertussen waardoor het heel vreemd/sneu klinkt. Maar ja, wat kun je eraan doen he! Jaa... Zooow lief! Hier ook geen snotneus nee. Wel eens een droog korstje ofzo, dus loop ik wel eens te 'peuteren'! haha! Allemaal bedankt voor jullie reacties!
ja hoor hier ook veel niezen en regelmatig de hik. niezen is een manier om het neusje schoon te houden want dat kunnen ze nog niet! en idd het aaah erna hahaha schattig!!
hie rook vanaf geboorte niezen, idd 2x haha...maar nooit snotterig...dus denk echt van de stofjes ofzo
Hier ook veel niezen vanaf geboorte, begint wat minder te worden. Zelf vindt hij het erg grappig. Hij moet er altijd erg om lachen...
mijn kraamverzorgster vertelde dat het komt omdat ze nog geen neusharen hebben dat ze daarom zo vaak moeten niezen
ja ze niezen het neusje schoon! Mart niest ook meerdere keren per dag, en heeft ook vaak de hik. Niezen vind hij niet vervelend maar de hik wel, dan kijkt hij heel boos en verwijtend naar me en gaat soms huilen, hij snapt er niks van!