's ochtends wakker met volle poepluier

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Ties word sinds een paar dagen elke ochtend wakker met een hele volle poepluier, en met vol bedoel ik echt zo vol dat het er nog net niet uitkomt aan de achterkant. Het is lekker dun... zal dit door zijn tanden komen? En is het verstandig om voordat hij 's avonds naar bed gaat zijn billetjes in te smeren? Want het begint al rood te worden dus smeer zowiezo al zodra hij wakker word. En dan gewoon sucocrem gebruiken? Is wel goed toch? Vind het zielig, maar moet ik nou 's nachts als hij lekker slaapt zijn luier controleren? Hopelijk komen die tanden (of kiezen) snel!

2. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    zal idd zijn billetjes wel vooraf insmeren maar zal hem er niet voor wakker maken.
    maar dat is mijn mening.
    je kan sudocreme gebruiken en als dat niet werkt kun je altijd bepanthen gebruiken

succes, hoop dat de tandje er snel zijn

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sudocreme of bepathen erop helpt goed. als de ontlasting zurig ruikt dan kunnen het inderdaad de tandjes zijn.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  5. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik smeer altijd de billen in met gewoon vaseline,lekker dik en sindsdien geen uitslag meer gehad!
    Alleen sophie wordt altijd wakker met een poepbroek....

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo wordt ook altijd wakker met een lekkere volle poepbroek (zó lekker om met je slaperige kop om 7 uur 's ochtends boven te hangen :) )
    Ik smeer zijn billetjes 's avonds bij het slapen gaan ook in. Helpt wel redelijk tot goed moet ik zeggen.

Hopelijk zijn de tandjes van Ties snel door!

7. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Hier ook regelmatig wakker worden met een poepbroek.Smeer het 's avonds altijd in met bepanthen, helpt hier prima!

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb nu pure zinkzalf gehaald want sudocreme vond Sam niet zo fijn meer (luieruitslag deed echt pijn), en deze werkt wel al snel.

Bij ons in de apotheek konden ze niet vertellen want bepanthen doet, weet dus niet of het helpt bij hele erge uitslag (dames?)

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hier ook meestal een lekkere volle poepbroek smorgens en Teun word er ook niet wakker van
    maar wij semeren ook savonds lekker dik sudocreme erop en dan de luier aan...
    geef je bij een fles ook een scheutje olie erdoor? deden wij wel nu niet meer want dan heeft hij ook dunnere luiers...tot water aan toe..
    en ja dan is het om 7 uur gelij kin bad terwijl er eigenlijk geen tijd voor is... :rolleyes:

10. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    de laatste tijd ook hier vaak in de ochtend een poepbroek maar ook wel eens 's nachts...dan wordt hij wakker en kan je hem lekker gaan verschonen.

Meestal smeer is zijn billetjes ook goed in met sudo...trekt het tenminste niet in zijn huid

11. yoshi79

yoshi79 Lid

25 jan 2008
    55
    0
    0
    ik zweer bij zinkolie! door de olie kan er niets meer bij het huidje!

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Bepanthen werkt zeer snel bij luieruitslag..Ik gebruik het in combinatie met (zit)badjes met groene Badedas en luieruitslag is meestal binnen 2 dagen verdwenen..

Voor preventief smeren (bijvoorbeeld voor de nacht) gebruik ik Weleda billencreme, zaaaaaalig spul :D Sudocreme ben ik persoonlijk niet zo'n fan van. Als er al een schraal plekje aanwezig is, kan dat spul behoorlijk prikken. En het blijft ook niet zitten gedurende de nacht, het is daarvoor niet vet genoeg..

13. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Tijn zijn motto is ook: "Een volle luier in de morgen is een dag zonder zorgen!" Wij smeren 's avonds zijn billetjes goed in, maar maken hem niet wakker.

14. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    preventief met vasaline werkt ook prima, wij ruiken 's avonds even als wij naar bed gaan, als ze heeft gepoept verschonen we even, ze slaapt hier eigenlijk doorheen..

15. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Als Daan last heeft van luieruitslag, smeren wij 's avonds preventief zijn billetjes in. Met sudocreme of met vaseline, afwisselend. Nou moet ik zeggen dat hij, sinds hij geen late fles meer krijgt, de meeste morgens niet meer begint met een volle poepluier. Wel zo fijn voor hem en voor ons, want van die volle luier werd hij altijd wakker.

Groetjes, Wendy

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian heeft ook vaak een poepluier 's morgens. Ik smeer zijn billetjes 's avonds in. Als ik zelf naar bed ga en hij heeft al gepoept dan verschoon ik hem.

Offtopic:
    Wenniepenny: gefeliciteerd met Daan!

Deel Deze Pagina