Als onze baby een jongen is wordt het ook SS, maar wel met een 2e naam erbij. (Dan wel bewust geen SOS of SMS ofzo) Stoor me er helemaal niet aan.
Zelf stoor ik me er niet aan maar ik weet dat er anderen zijn die dit zeker heel raar zouden vinden. Ik zou dus een 2e naam erbij geven Het is vervelend als je kind later te horen krijgt waarom zijn ouders toch voor SS hebben gekozen. Dat blijft altijd een negatieve bijklank houden.
Mijn initialen zijn SS (voornaam-meisjesnaam) en voordat ik getrouwd was heb ik het altijd veranderd in SU. De eerste twee letters van mijn voornaam. Ik vind en vond het een vervelende combi. Nu ik getrouwd ben hoef ik het niet meer te gebruiken
Hier hebben we er dus niet voor gekozen. We hadden een naam met een stukje die We heel erg mooi vonden maar dus afviel om het ss gebeuren
Nou, dank je wel... dit was niet in mij opgekomen maar ik lees dit topic omdat afgelopen weekend iemand tegen ons heeft gezegd: "Je kunt echt geen voornaam met een H doen!" (Achternaam begint met de H, vanzelfsprekend.) De B valt voor ons ook al af. Wordt steeds beperkter zo. Ik ben sterk geneigd om me er niks van aan te trekken.
Je kunt er idd een tweede naam bij zetten, je kunt ook denken 'who cares?'. Als je een brief krijgt staan daar vaak wel je voorletters, maar niet je volledige initialen achter elkaar ofzo. Paraaf hoeft niet per sé je voorletters/initialen te zijn toch? Maar net wat je wilt!
Ons kind krijgt een naam wat trouwens ook begint met de eerste letter van onze achternaam. Maar het heeft geen betekenis verder.
Ik denk dat neo nazi's hun kind eerder Adolf noemen, dan op initialen letten. Ik zou vooral kijken wat je zelf vind. Je ziet aan de antwoorden dat er veel verschillende meningen zijn. Ben je er al uit wat je doet?
Ik denk dat neo nazi's hun kind eerder Adolf noemen, dan op initialen letten. Ik zou vooral kijken wat je zelf vind. Je ziet aan de antwoorden dat er veel verschillende meningen zijn. Ben je er al uit wat je doet?