Mijn zoontje van 8 maand is van ons bed gevallen Hij lag mooi in het midden van het bed op zijn buik, ik draai me om, om een broek te pakken en BOEM Lag meneer op de grond te huilen ;( Het valt volgens mij allemaal wel mee, hij is vrolijk heeft net lekker wat fruit gehad. Is beweeglijk zoals altijd. Heb wel meteen de huisarts gebeld, die gaf aan goed in de gaten houden. Ik zou er vanmiddag toch al heen dus dat kwam goed uit. Volgens mij is hij niet echt op zijn hoofd gevallen. Schrik je toch wel van hoor Die kan dus nooit meer zonder mij op het grote bed! Zelfs niet als ik in dezelfde ruimte ben. Wat voel ik me op z,n moment dan ook een kluns............ BAH
Heel herkenbaar. Je schrikt je ook kapot als zoiets gebeurd. Als ze direct huilen dan is dat meestal een goed teken. Misschien is het handig om hem voortaan op een dekentje op de grond te leggen als je hem per sé bij je wilt houden? Ik leg mijn dochtertje nu vaak weer even terug in haar eigen bedje omdat het anders niet te doen is.-
hier is het ook heel vaak gebeurd ze huilen ff en daarna is het goed... zolang er geen makkementen zijn is het goed anders na huisarts idd gaan.. Maar je schrik je idd helemaal rot en je hart zit opeens heel ergens anders... Maar komt wel goed... Worden ze ook hard van zeg ik altijd maar...
Nou Sorry hoor, Maar na de eerste keer leer je er toch van.... 8 maanden oud he.. We hebben het hier niet over lopen, vallen en opstaan. Als het je heel vaak gebeurd ben je toch niet goed bezig hoor lijkt me!!
oo jeee ik ken het! mijn zoontje was 6 maanden toen hij voor het eerst van het bed viel. ik was aan het werk en zijn vader belde me met het verhaal dat hij van het bed was gerold! zo wat was ik laaiend toen zeg! gelukkig niks gebeurd hoor, alleen wat gehuild maar verder niks. ja meid bereidt je maar voor dat er nog wat valpartijen zullen komen.
Het lijkt allemaal goed. Ben even bij de HA geweest en hij was helder en doet alles wat hij anders ook doet. Hooguit een beetje jengeliger en wat meer hangerig. Gelukkig maar
heb er zeker van geleerd Wat zouden jullie trouwens doen, wel of niet wekken vannacht? Ik zit er aan te denken om hem 1 of 2 keer te wekken, gewoon voor de zekerheid. Weet namelijk niet of hij op zijn hoofd is gevallen.
Ja lastig.. echt wekken op die leeftijd en kijken of hij alert is vind ik haast niet te doen zo jong.. je ken hem anders een aai over zijn bolletje geven.. kijken of die reageert... maar helemaal wakker zou ik niet doen denk ik..
De arme schat Hij heeft vanmiddag al amper geslapen omdat ik naar de dokter moest. En nu ligt hij al een half uur op bed te huilen ;( Mijn man gaat nu een blok om met de hond en neemt de kleine maar mee, want ik wil niet dat hij zichzelf helemaal overstuur huilt. Dan krijgt hij totaal geen rust. Dus dan maar verwennen hoor en een blokje om te wandelen zodat hij zijn rust pakt. Ik weet het anders ook niet meer Het is zo sneu en ik voel me zo schuldig........................
Ahh zielig he... Doe hem inderdaad maar lekker verwennen hoor, Is niks mis mee. Tuurlijk voel je je schuldig, Maar je kan er niks meer aan veranderen nu. Gewoon inderdaad lekker verwennen.. En anders maak je hem voordat jullie gaan slapen nog eventjes wakker voor je eigen gemoedsrust en een klein flesje drinken/borst.. Laat je straks nog even weten hoe het nu gaat?
heb je dit topic gelezen ? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/351357-domme-fouten-moeders-maken.html zo niet dan helpt het voor je schuldgevoel
Het is allemaal goed gegaan. Hij is gister om 19.45 vrolijk op bed gegaan. Om 22.30 heb ik even bij hem gekeken en alles leek goed. Heb hem de rest van de nacht laten slapen en om half 7 werd hij vrolijk wakker. Nu zit hij bij mij en heeft hij net de papfles op
Al doende leert men, haha ken gevoel oudste is ooit van de bank gevallen ze was toen net een jaar en liep nog niet maar stond wel bij de tafel, ik liet haar ff alleen op de bank zitten en boem... huilen zeer been dik foto's laten maken was gekneusd maar men wat voelde ik me schuldig. Over komt je nooit weer.