Diddlmouses; ik vind het ook een crisis om goede schoenen te vinden die dan ook nog leuk zijn voor R. Ik slaag meestal in Duitsland, daar staat een mega zaak met enorm veel keuze in merken per maat.
@diddl: mag ik vragen hoe lang jouw jongste dochter is? Onze meiden zijn even oud, maar Minke draagt hier nu toch echt al maat 26 van schoen, en denk dat het niet lang meer zal duren voor ze 27 draagt.
ik wacht echt met smart op donderdag. Had 3 paar schoenen op het oog bij kleertjes. Nu is er al 1 uitverkocht... maar goed heb al weer een andere (leukere) op het oog maar dan moeten ze niet uitverkocht raken... Ik denk dat ik woensdag om 00.00 uur maar ga bestellen...
Ik heb ook heel veel gezien bij kleertjes, wat ik hebben wil maarja, ik werk woensdag van 10-20.00 uur... Hopelijk zijn alle leuke dingen niet uitverkocht.
@schoenen, ik vind schuurmanschoenen hier in Veenendaal wel veel keuze hebben! Voor schoenen moet je echt in Veenendaal zijn, zitten zeker 5 goed schoenen zaken! Die gympen heb ik ook bij schuurman gekocht! Van het merk Keq. Bevalt mij erg goed, en ook betaalbaar! Misschien een tip... ze hebben online ook een winkel!
Mijn jongste is 28 maanden, 80 cm en heeft maat 19/20 Mijn oudste word 4, 100 cm en heeft maat 27/28 Misschien verwar je mijn jongste en oudste? Mn jongste is heel klein hoor voor dr leeftijd en dr voetjes al helemaal!
@debby: ohja het is donderdag natuurlijk pas de 8e. Ik vond het al zo raar dat ze op woensdag begonnen, want ze beginnen ALTIJD op donderdag . Af en toe word ik moe van mijzelf hoor.
Hier ook all stars besteld. Als ze leuk zijn en goed zitten, stuur ik ze ws terug en laat ze vanuit de US overkomen. Scheelt echt enorm veel geld!
@virginie: ik heb maat 98 van de hemdjurkjes van jottum, danique draagt over het algemeen 92 nu en de zomer...