Debby:jouw kinderen hebben van nature een andere pigment verdeling in de huid, zij zullen een iets betere bescherming hebben tegen de uv-straling maar er moet even goed gesmeerd worden. Otm: leuke set, gefeliciteerd!
jingels dat hoop ik maar... mijn man bijvoorbeeld... die wordt in de winter een stuk witter (of minder bruin ) maar bijv nu met dit weer, terwijl hij amper in de zon zit is ie al weer helemaal verkleurd... Dan zou hij continu uv beschermende kleding moeten hebben... maar dat is ook weer niet goed, want mensen met een donkere huid hebben juist meer zon nodig ivm vitamine d
Superleuke foto otm, je meiden op de fiets! Hier mag ro in de bak van de trekker van jo. Ook zo sweet, kan nu ff geen foto plaatsen. Ha, je was me voor met het jurkje maar idd, het zal leuk staan bij die setjes van de twin. Mirell, wat leuk dat je met evy rent, heb ik ook eens uitgeprobeerd, voor mn werk eigenlijk maar ik vond het ook echt prettig! Ik zou ook weer moeten gaan... @zonnebrandcreme, ik had vaak biodermal en nu heb ik van clinique, factor 30. Maar was omdat ik een douglas bon had gekregen. Ik heb nooit last van vlekken gehad. En verder vooral uit de zon blijven sowieso het beste. Debby, ik heb dat ook met kasten, van zoon oogt leger maar komt omdat broeken en shirts niet allemaal hangen. En eens, voor jongens ben je sneller klaar, vind jouw hoeveelheid al heel behoorlijk.
@debby: het duurt ong. 20 minuten voordat er huid*verandering* optreedt als je bloot gesteld wordt aan de zon. Als je iedere dag 15 minuutjes je handen en gezicht in de zon hebt,maak je genoeg vit. D aan in de zomer! In de winter maken we helaas geen vit.D aan.
@otm, geweldiggggg zeg die foto zo op de fiets!! Allebei mooie jassen en die klompjes zijn echt heel leuk @mirell, ja ik begin idd opnieuw Succes vanavond!!! Ik werk overigens bij etos in het centrum van zwolle. @mariomama, Lief dat je ook aan mij dacht
Hier ook eindelijk klaar met de zomerkasten van mn meiden: Lisa Foto 1: Bovenin links broekjes/rokjes en rechts leggings Hangend shirtjes en boleros Foto 2: rokjes en jurkjes Bekijk bijlage 235075 Bekijk bijlage 235076
Lisa Bovenin zomerjasjes/bodywarmers etc. Onderin achter nog wat broekjes/rokjes, voorin shirtjes. Bekijk bijlage 235078 Lotte Achterin zomerjasjes/bodywarmers erc. Voorin shirtjes Bekijk bijlage 235079
Lotte Foto 1: Bovenin links broekjes/rokjes, rechts leggings Hangend shirtjes en boleros. Foto 2: rokjes en jurkjes Bekijk bijlage 235080 Bekijk bijlage 235083
haha eerst chaos en dan orde!! Is daar niet een merk van maar die hormonen zorgen wel voor de orde. alhoewel ik had nooit last van nesteldrang. kasten zien er netter uit als bij mij.
Hahha, die kast van de baby! Wat een mooie kasten, en grappig, ik dacha dat ik de enige mafkees was die op kleur sorteerde. Lekker netjes hoor, en ze hebben zat zo te zien! Voor de Jottum liefhebbers: ik heb bij de hennes een wit jasje gekocht van linnen, met allemaal laagjes, lastig uitleggen, maar het zou zo een Jottum jas kunnen zijn. Ik plaats morgen wel een foto, moet nu mn dochter wegbrengen en dan..... Werken...zucht