Zooooo dan Diddle: jouw meiden hebben echt veel!!!! netjes op kleur, deed ik normaal ook, maar tegenwoordig heb ik het op setje hangen... Beeb d'r kast gauw even in orde maken hoor!! en dan weer een foto posten!
Lieve meiden, ik ben diep ontroert door jullie lieve kaart! Wat doet t ons goed te weten dat zoveel lieve mensen met ons mee leven. Dank jullie wel!
Ja erg he beebje dr kast. Maar daar kan ik nu mn aandacht op gaan richten. Komt helemaal goed hoor! Nesteldrang nu eigenlijk totaal geen last van, bij die andere meiden wel! Maar ben sowieso veel minder met deze zwangerschap bezig, geen tijd voor Lisa en Lot hebben idd toch wel weer aardig wat terwijl ik me echt ingehouden heb. Maar zomerkleding is zooo verleidelijk! @ Sweetbel, ik ben benieuwd naar de foto!
Haha gek genoeg heb ik dat dus met winterkleding, daar koop ik veel meer van want ik vind daar veel vaker mooie dingen tussen zitten. Ik vind zomerkleding juist veel moeilijker shoppen omdat het aan meer eisen moet voldoen bij mij.... @sidmick: het is de kleinste moeite om te doen. het liefst zou ik je zoontje een transplantatie willen geven...
Dat is een goed idee!! Ik moet binnenkort weer naar de bloedbank, dan kan ik eens informeren hoe het zit met donor zijn..
Diddl, heerlijk he kasten opruimen en inruimen. Ik vind dat ook super om te doen, maar het blijft bij mij nooit zo netjes...
sidmick, idd, fijn dat het jullie toch een beetje sterkt, het voelt als zo weinig. diddlem, erg geinig die kast van je kleinste! haha. en wat zijn je kasten keurig! is ook leuk hoor, beetje mee tutten vind ik ook wel maar zo netjes krijg ik het ook niet. trouwens, ik laat vaak ook zomergoed en wintergoed allemaal in de kast liggen (zo lang het past ) ik ben niet zo van de structuur en methode in huishouden maar moet zeggen dat ik aardig bij leer van jullie. (vooral van Mirell's schoonmaakverhalen! )
madeliefke ja die heb ik ook, die rode is dat. Maar ik zou hem wel een maat kleiner nemen. Maat 80 was nog groter dan van andere shirts 86 (en just small valt al groot) dus ik daar 74 van genomen (en van dat baseball jasje ook)
ff snel op me mobiel. Hoor af en toe vragen hoe is je werk. Ik vind t al iets leuker. Vrier dagen went redelijk alleen ben nu ziek. Dan is de keus tussen ziek melden en alles in t honderd laten lopen, vrijdag gedaan en nu toch gaan weer snel gemaakt. Verkeerde keus lig nu voor pampus op bed. As vrijdag komt iemand ons helpen met schoonmaken en valt er wel een last weg. Thank god. Want als je ziek bent en zoveel werkt dan vraag ik me wel eens af of er kabouters zijn....nee dusl zelfs geen last van muizen want de kruimels liggen er nog.
slc kan je man dat niet doen dan? Mijn man is eigelijk huishoudelijker aangelegd dan ik. Beterschap! Er is een kans dat ik weer voor 3 a 4 maanden een klus aanneem op mijn werk. Dan kan ik ook 3 a 4 maanden langer blijven en het lijkt me een leuke klus. Enige nadeel vind ik dat dan a la minute opvang moet regelen voor 4 dagen in de week. Kinderdagverblijf is voor mij geen optie (of zou mijn allerlaatste keus zijn) en mijn ouders zijn nog 2 maanden weg. Dus dan zal mijn man het moeten doen samen met zijn ouders voor 2 maanden... wel heavy... maar ja dat thuis zitten word ik ook af en toe moe van...