S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ook niet hoor :p maar met de kinderkasten vind ik het ik het wel altijd leuk... (je wilt niet weten hoe mijn kast er bij ligt ;))
    Ik ben een beetje rommelig (vooral in mijn hoofd) en ik kan echt niet netjes vouwen (tips welkom!).
    Maar ik leer wel steeds beter strijken.. begin plezier te beleven aan netjes gestreken kidskleding.

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Supergave dingen allemaal Debby!!!

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@diddl,wauw mooi geordende en volle kasten zeg :D
    @debby, erg gaaf geshopt zeg!!!!
    @slc, pff pittig zo zeg! Hopelijk voel je je ook snel wat beter.

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Debby, ik zal eens gaan kijken voor het shirtje. Lastige keuze qua werk. Maar wel een leuke uitdaging.

Swlc, veel beterschap meid! Goed aan jezelf denken!

5. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @diddl, ja leuk he zo samen op de fiets hihi. Bij de gastouder op de boerderij lopen ze 3 dagen in de week de hele dag op klompen haha, dus ze kunnen er inmiddels alles mee, rennen, fietsen enzovoort! Mooi goedkoop, want schoenen slijten erg hard daar, en in de winter lopen ze op snowboots, ze spelen heel veel buiten en koude voeten is natuurlijk niks waard ;)!

Dank voor alle felicitaties! We hebben erg genoten. J. zei steeds: mama ik ben zoooo blij, ik ben jarig! Geweldig dat ze het nu zo bewust meemaakt! Woensdagmiddag komen er nog een paar buurkindjes en vriendinnetjes en doen we het dunnetjes over ;)!

@kasten.. diddl wat een mooie geordende kasten! Hier helaas geen ruimte meer voor een mooie hangkast.. Heb de grote ladekast van de ikea als kommode. Met voor ieder dus 2 grote lades en 2 kleintjes. Daarin zit alles: pampers, rompers, sokken in de kleine laatjes. En in de grote lade's shirts, broeken, rokken, leggings enzovoort.

@sidmick, fijn om te horen dat de kaart jullie sterkt! We leven erg met je mee! Nogmaals heel veel sterkte en kracht in deze vreselijke tijd!

@zomerkleding.. ik kan er ook niet genoeg van krijgen! Maar begin me nu wel te beseffen dat kleding ook maar kleding is... (pfff klint wel heel zwaar haha). Maar ik heb momenteel zoveel in de kasten liggen dat ik het overzicht kwijt raak voor 4 meiden! Ook wil ik echt weer flink gaan sparen, maar merk dat kleding niet zo heel goed meer verkoop op marktplaats. Iemand tips?

@debby, wat heb je superleuk geshopt! Je hebt je goed ingehouden tot vandaag! Ik heb dat mintgroene ook van persival voor J.! Ik heb het vest, longsleeve en legging ervan. De rok hadden ze hier niet. Nog een leuke strijkapplicatie gekocht, ga ik er morgen even op strijken. (op het basisshirt).

Ook voor Sam super leuk geshopt! Vind dat rugzakshirt helemaal geweldig!

6. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @swl, pff klinkt wel heftig! Beterschap meid! Hopelijk voel je je snel weer beter. Fijn dat iemand je komt helpen vrijdag!

@debby, leuk dat je misschien weer even werk hebt! Ik ben het thuiszitten ook wel een beetje beu. Ik geniet met volle teugen hoor, en heb genoeg om handen. Maar ik mis mijn werk ook wel. Maar ik mag nog 2 maandjes genieten van mn verlof!

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Dillmouses: wauw wat een nette kast zeg, het ziet er echt geweldig uit zeg!!

Debby: Zo lekker geshopt zeg, ik vind die rode broek en dat shirtjes shirt en die twee vest jasjes geweldig!! Trouwens die polo en ruitbroek nou jah gewoon alles haha.
    En voor je dochter die jurk oh moet me echt beheersen om hem ook niete gaan halen en ik denk dat dat lichtblauwgroenige setje haar goed zal kleuren!!

Sidmick: heel veel sterkte nogmaals!

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier blijven de kasten opzich wel netjes alleen kom ik echt ruimte tekort en dan wordt het al gauw minder netjes.
    En ik kom hangertjes te kort en kan deze niet meer vinden.

@ Debby, wow goed geslaagd hoor!! Leuk leuk!!

@ OTM, heerlijk zeg dat je meisje zo genoten heeft van dr verjaardag! En dan komt er nog een feestje aan, helemaal leuk!!
    Lisa is altijd zoooo zenuwachtig voor dr verjaardag dat ze er eigenlijk niet van kan genieten.

@ SLC, denk je wel ook om jezelf, die kruimels komen wel weer hoor ;)

@ Sidmick, ook van mij heel veel sterkte, heftig hoor.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    #2109 debby82, 2 apr 2012
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
    dank jullie wel meiden!

otm:Dat vestje vond ik ook leuk (ze hadden hier een echt sweatvest en een bolero-achtig vestje) maar ze hadden geen 92/98 meer :( dus heb ik het zo gedaan... dat bloemenshirt en bloemenlegging voor als het fris is en een effen shirtje met korte mouwen voor de mooiere dagen... en hopelijk kan diddl nog een effen legging voor me scoren.
    Ik viel eigelijk vooral voor die rok. En toen kwam alles erbij :D

Ik zat te kijken naar de maten van persival trouwens. Valt het klein?... ik dacht dat emma sommige dingen 104/110 ook wel zou passen, maar ik durfte niet te gokken)

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ debby leuk spullen voor sam! Jurk rood voor Emma ook mooi!
    Dat shirt met rugzak heb ik ook! Vind ik zo gaaf!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    miekje vond jij hem ook zo groot? Of lag het aan mij?

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik vind Persival zeker niet klein vallen hoor.
    Lisa had vandaag nog een shirtje 92/98 aan.
    Voor de zomer wel allemaal 104/110 genomen maar is echt nog wel een beetje ruim.

13. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ debby, ik heb wel 104/110 genomen! 92/98 was vorig jaar al aan de krappe kant voor J. Leggings zitten al goed! En het vest zit ook prima! Foto van vorige week met hell blauw/wit wat ik had geshowd was ook 104/110.

14. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar goed, J. was in december al 98 cm en ruim 15 kilo haha!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    diddl hmm ok... vooral bij jurkjes vond ik het zo... maar ik kon ze niet passen, dus ik nam het maar niet mee. Emma had vorig jaar ook al een paar jurkjes (wel halter of wikkeljurkjes) van persival en toen had ze nog 86... valt gewoon wisselend denk ik...

just small vind ik echt groot vallen. Sam heeft nu echt wel 80 maar ik heb bijv nog een jasje van vorig jaar maat 68 en die kan hij nog aan (wel krapjes maar het kan nog wel). En ik had 2 jasjes... eentje maat 74 en 1 80 en die 74 was groter... vaag of niet???
    Ik vond trouwens dat ze weinig (niet spijker-) broekjes hadden...
    en die ze wel hadden waren niet in sam zijn maat... maar ach ik heb genoeg...

Ben wel altijd blij met de prijzen daar. Ik was 230 euro kwijt. Voor wat ik heb vind ik dat echt niet veel. Maar die mensen deden alsof ik een vermogen uitgaf ;)

16. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    otm wat leuk de twee meiden op de fiets..

Diddle wow wat een mooie volle kasten en netjes, behalve van de beeb haha, daar kan je nog even op uitleven..

Debby mooie dingen geshopt voor beide kids..
    Rode shirt en die vestjes voor sam heel gaaf, jurk voor emma ook heel mooi, daar heb ik de rok van, ik heb van persival voor romy maat 104/110 maar ze is ook al 18kilo en 1m

swl beterschap!!

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    otm ooo emma is kleiner hoor...

18. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg gaaf dat bloemensetje Debby!

Die rok wilde ik ook graag, als iemand hem nog ziet in 92??

Ik heb geloof ik de bolero die erbij past, in elk geval zo'n bloemenbolero.....

19. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook het een en ander van Persival maat 92/98 en zelfs de jas in 104/110 en dat zit gewoon goed hoor! Terwijl ze verder 86/92 draagt. Maar ik heb ook die bloemenbolero van bakkaboe in 86 en die lijkt weer erg groot ;) Dus ik zou zeggen: het wisselt.

20. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb de 68 en hij draagt 74!

Deel Deze Pagina