Ik vind het onwijs lastig shoppen momenteel. Ze vind zelf de rokjes en jurken nog helemaal het einde maar ik merk steeds meer dat het gewoon niet praktisch is met spelen. Afgelopen week viel ze bijna van haar fiets omdat haar rokje achter het zadel bleef haken en de volgende dag viel ze bijna van het klimrek omdat ze bij het klimmen met haar voet op haar jurk ging staan en weg gleed We hebben dus maar even een goed gesprek gehad en besloten (ging bij Tess niet helemaal van harte ) dat we meer broeken en minder rokjes/jurkjes gaan kopen Daarom vanmiddag 2 broeken en 3 shirtjes besteld die ze zelf mocht uit kiezen om te compenseren dat ze minder rokjes/jurkjes kan dragen Als het over een maand of 1,5 echt mooi weer word zal ik er shorts bij bestellen, heb al leuke gezien van Vingino!
Ik heb de crechefoto's binnen! Er kan maar een miniem lachje vanaf hoor...... Maar wel mooi gematcht toch? K stond ook op de klassenfoto mooi in het midden, ik denk dat de fotograaf zijn mooie felle kleur blouse wel mooi vond uitkomen zo Ze zijn klein trouwens, de echte komen nog.
Tesske: Lekker geshopt, vooral die eerste 2 shirt vind ik top. mariomama:Erg gaaf zeg die schoolfoto's de kleur heb je goed gekozen!!
@ Debby zat nog even te zoeken naar jouw creche/schoolfoto's, welke kleur was jouw achtergrond ook alweer? Kan ze nl. niet vinden. Ik vind de achtergrond hier wel weer erg wit ....
vind ze ook mooi zeg en zeker leuk mixed and matched. tesske> hihi maarja dan leuke broeken toch. Gelukkig een slimme dochter die snapt dat het echt niet anders kan. Vind die met die strik ook leuk. Met die korte vleugel mouwen vind ik ook niet stom hoor.
Oh ja Madeliefke: balen dat de schoenen weer niet passen zeg, dat word geen schoentjes meer online shoppen.
Jammer! Inderdaad is die zool prima. Hier passen ze juist precies (en dat vind ik wel fijn). Maar joh, de zomer is nog lang! Ik heb ook nog twee paar te grote schoentjes staan
Wat ga je van de 50% kopen? Ik heb ook 50% gekregen maar zag ff niet zoveel leuks, misschien heb jij ideetjes?
Erg leuke setjes hoor! Vind vooral het auto-shirt gaaf. Lekker stoer. Hier passen/vallen chino's voor geen meter helaas. Vind ze juist zo gaaf in die kleurtjes.