S(t)hop-a-holic topic deel 8

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad een punt ;) lange broeken werkt hier niet maar shorts gelukkig weer wel.

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @mariomama:leuke foto´s!
    @woezeltje: lekker geshopt!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mariomama dit zijn onze peuterspeelzaal fotos...
    super gematched zeg jouw fotos!!!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jurken en rokken: hier (nog?) geen last met spelen eigelijk. Ze is nog nooit blijven hangen of wat dan ook. Ik heb juist meer last van sommige spijkerbroeken. Die pasvorm is dan op zo een manier dat ze er gewoon niet lekker in kan bewegen ofzo. En een maat groter is dan echt te groot.
    Ik ben ook niet zo een broekenfan voor emma. Vooral lange spijkerbroeken staan dr niet zo. Driekwart broekjes en korte broeken vind ik nog gaan. Maar eigelijk draagt ze bijna nooit broeken... (tenzij papa dr aankleed)

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

geen idee mariomama. Is niet zo super bedrag hier. Komt wel weer die verzendkosten erbij he. Weet ook niet hoelnag t geldig is.

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, inderdaad met blauw, maar dat staat ook juist wel heel leuk bij hun outfits he.
    Jammer dat je van Emma alleen haar shirtje ziet trouwens.
    En hadden ze daar ook zo'n poppenkast aan speeltjes? Ik zie een muis bij jouw kids, E had een boekje vast en ze gooiden in het rond met knuffels....
    E keek volgens hun ook een beetje raar omdat papa erbij was (om samen op de foto te gaan moest dat wel, hij moest E weer meenemen en K brengen ofzo).
    In elk geval kijken ze wel heel leuk bij jouw foto's :)

SWLC, ik heb al wat gevonden hoor bij kleding4kids, had vorige keer alleen even bij de jongens gekeken en vond daar niks aan (vooral regenpakken enzo).

7. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook verder geen bericht van gehad met code oid, weet dus niet hoe het eigenlijk werkt. Maar zag een leuk Doerak ballonrokje voor 16 euro, dus dan betaal ik alleen verzenden, leuk toch.

8. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

aaah super schattig!

9. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

thnx hoest met jou? nog leuke dingen op het oog ? :D

10. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

spijkerbroekjes baah het zit nooit mooi bij der.
    Altijd der onderbroekje plus hemd komen er 10 meter te voor schijn.
    echt een kleine bouwvakster...
    ook al heeft ze een lang truitje aan

11. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Super!

12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Leuke foto's mariomama!

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heeeey woezel leef je nog....

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    volgens mij had hij alleen 2 muisjes. Maar hij deed het echt heel leuk. Dan ging de muis op de camera een verhaaltje vertellen bijvoorbeeld. Echt een toffe man die fotograaf. En ze moesten de muis vasthouden om hun handjes naar beneden te houden he...

Ja het is blauw maar ik vind het niet storend. In het echt is het wel donkerder blauw die achtergrond. En emmas hele outfit zie je op de groepsfoto ;)

15. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Mariomama super leuke foto's..

debby idd beter zo de kast van sam

tesske, leuk geshopt, ik merk het zelf nu ook op de psz dat het makkelijker is een broek aan te doen, dus wil nu ook wat broeken kopen voor de psz.

wel bijgelezen maar niet alles onthouden, zit hier met nina heeft een beetje last van krampjes..

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wow beide kids zijn gewoon nu net pas wakker. Heerlijk haha is echt een unicum hier ,dat ze beiden laat wakker zijn :D

@maten, ik vind de maten van het vervolg van Just small ,dan heet het geloof ik unlocked/akmo works? Ook heel aag. Ik zag van de week een leuke polo en de ,maat 134 leek wel een 116.
    @mirell,hoe gaat het hardlopen? Hier gisteren ook begonnen met "evy"
    @lynn, Nou super dat ze het nog steeds zo goed volhoud. Hopelijk slaapt ze wel snel wat makkelijker in. Lief pyama's zijn idd erg groot. Mason past nog met gemak de maat 98.
    @debby, heel verschil zijn kast nu :)
    @diadeem, en hoe vond je man de andere korte broek?
    @tesske, vind die linkerbroek erg leuk. Wat jammer dat ze zo last heeft van de rokjes en jurkjes. Hier zag ik dat bij mijn jongste nichtje heel soms ( 4 jaar) , met op de fiets stappen. Stoere shirts ook!
    @mariomama, wauw hele gave foto's!!! contrast is echt super :)

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Wonderteam: Nou lekker dat ze uitgeslapen hebben, nog heel even en dat moet M naar school.:D
    Mijn man vond deze broek ook mooi dus makkelijk hoef niet meer terug om te ruilen.:)

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

duurt 2 weken. Zal vanwege het retour zenden zijn. Nee niet die blauwe rok he. hihi die wil ik ook:D
    Oja de schoenen zijn wel wat ruim maar passen wel. Bandje kon verzet worden en strakker gezet worden;)

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Tesske; leuk geshopt, klopt hoor dat jurken en rokken niet altijd even handig zijn.

mariomama; leuke foto's! Ik vind de witte achtergrond wel erg leuk hier hadden ze blauw ( zie mn album)

Woezeltje; spijkerbroeken, hier ook standaard blote billen. Vreselijk gezicht! Ik heb nu een paar broeken van Retour en lckr en die doen het niet.

Wonderteam, lekker toch, heerlijk uitgeslapen

20. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Dames ik zit met een sokkendilemma..
    Tot op heden vooral de bambinosokjes gehad voor onze jongste maar die worden nu te klein...welk merk heeft fijne sokjes (maat 19 en spekvoetjes)?

Deel Deze Pagina