Ja ik heb ook net een mail van ze. Ze dachten dat ik nog niet betaald had, nou, 5 dagen geleden al hoor Maar helaas nog 2 weken wachten dan. Welke maat rokje wil jij dan? En inderdaad ik heb de bandjes ook versteld, dan kom je toch een eind?
Ik vind die hema rolsokjes met antislipjes fijn (ze blijven zitten) GAP heeft vergelijkbare (als je daar toevallig bestelt....)
Ik ging na de sokjes van de kruidvat, over naar de Hema sokjes. Heb nu sokjes van de action en die zitten perfect. Niet allemaal overigens!
Ik vind de soken van Noppies goed. Deze blijven heel goed zitten. Ik weet alleen niet tot welke maat deze gaan want ik heb nu tot 18 maanden.
Ik ben eigenlijk heel tevreden over Ewers sokken. Hele mooie aan sluitende pasvorm, geweldige kwaliteit. 2x Per jaar heeft sokshop.nl 4=3 actie, en dan sla ik altijd in. Voorheen heb ik overal sokken gekocht, maar of ze pluizen of ze lubberen uit. Heb ik met Ewers nooit gehad. Ze zijn niet goedkoop,maar ik doe er dus lang mee, en ze gaan niet kapot.
Doerak ballonrokje blauw maatje 92/98 ik heb namelijk een jurkje maat 104/110 en die vallen groot! Net zoals de shirtjes. Dus ik zie het niet zitten een mega rok te hebben. Zou namelijk bijpassend bij de legging ed al zijn. nee sorry bekijk de rest van me spullen. zal eerder wat anders zijn.
sokken: heb ze bij bijenkorf ingeslagen toen het 50% korting was (zo'n hele bak met sokken vol) en die blijven ook erg mooi!
Oh geen probleem, ik wil het streeprokje Deze dus http://www.kleding4kids.nl/contents/media/doerak%2081661.jpg Ook 92/98 maar anders bewaar ik het nog even als het groot valt. Je laatste stukje kan ik ff niet volgen?
dat ik de rest van de ingeslagen doerak spullen bekeek en zag dat het rokje niet handig was om te nemen. Grin Heb nu iets gavers gezien van loff. Wel duurder maar nu een kans om het misschien eens te te kopen en te testen wat ik ervan vind.
denk dat ik jullie wel om advies kan vragen. Ik wil voor een fotoshoot de kinderen in "tweelingkleren" hebben, maar daniel heeft 92 nodig en lydia 74. Hebben jullie nog tips voor leuke winkels? het spijkerbroekje met wit shirtje zie je al zovaak